סקס - הבילוי הנעים ביותר לשניים. ב התהליך מוציא את פליטת הדופאמין והנוירוטיאטור - הורמונים מסוגלים, לשים את זה בעדינות, לעשות טוב יותר פעילות המוחית. סקס משפיע לטובה סוף סוף חסינות, מצב עור ואורגניזם בדרך כלל. אבל איך רובנו התרגלו לומר, הוא מוביל לתוצאות עצובות. תארו לעצמכם עובדה אחת שאנחנו נדבר קרא עוד על התועלת וסכנות של סקס, ואיזה סוג של זנים יש.

התוכן של המאמר

1 מה זה סקס 2 סוגי מין 3 עבור מה שאנשים עושים מִין 4 תועלת ופגיעה במין

מה זה סקס

סקס - מגע פיזי של 2 אנשים מתן הנאה. התהליך מכיל אינטראקציה עם חלקים אינטימיים של הגוף, אבל לא כל הזמן מוגבל על ידי אותם. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי הרעיון של "סקס" multifaceted. זה יהיה רע אם לא צוין עבור אנשים שונים מייצג משהו, מיוחד. באופן כללי, תהליך זה הוא ניטרלי - צבע חיובי או רע לו הם המשתתפים עצמם. זה נעים צור סך הכל שתי המשימות העיקריות: הנאה והמשך מהסוג. מנוחה ניואנסים הם משניים.

מה גורם ההת ... Читать дальше »

Просмотров: 222 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

לאנשים יש סקס. ולפעמים אנשים מקיימים יחסי מין ואינם רוצים ילדים, ולכן לבוא עם דרכים, כמו על עץ חג המולד כדי לצאת, ולא לשים את הזום. ברוסיה, השיטות המפורסמות ביותר הן קונדומים וכדורי אמצעי מניעה, אבל למעשה הם הרבה יותר, ומאמר זה יעזור לך לבחור איזו שיטה מתאימה לך ביותר, עבור הצרכים האישיים שלך. ובכן, או שאתה רק ללמוד קצת יותר על דרכים לעשות אהבה ללא תוצאות.

התוכן של המאמר

1 17 דרכי אמצעי מניעה

17 שיטות אמצעי מניעה

קוֹטֵל זֶרַע. מבחינה פיזית, זה נראה כמו קצף, ג'לי או שמנת, אשר ממוקמים הנרתיק מול המעשה המיני. קצף זה מכיל כימיקל כי ממש הורס בהצטיינות. כאשר אתה צריך לשים את החומר הקטלני הזה בנרתיק - תלוי ביצרן: חלקם ישירות לפני סקס, וכמה צריך להיות הציג בחצי שעה לפני. ככלל, כלי זה משמש במקביל עם אחרים.

חסרונות: אם היא נמצאת בנרתיק במשך כמה שעות ברציפות - יהיו גירוי, או אפילו כיפו כימי.

Pros: רק כדי להשתמש וזול.

ג'ל לא אחיד למניעת הריון בשם Phexxi ... Читать дальше »
Просмотров: 456 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

בן אנוש, ואפילו גבר, כמובן, יצור קשה. ואת היחסים שלו עם העולם הזה אנשים אחרים, לא קל. אבל יש מקרים שבהם הכל ברור ביותר.

התוכן של המאמר

1 למה גברים לא רוצה יחסים קשים? 2 איך להתנהג כאשר אתה פוגש 3 כיצד להתנהג בפגישה המתמשכת ?

לדוגמה, ביחסים עם הגברות. תלמודה כתובה על איך להבין את כל הדקויות של רגשות לארוג, תשוקות ומחשבות! אבל תמיד מתחיל עם 1 (באופן טבעי, אם אנחנו מדברים על אדם רגיל - הערה למאה שלנו לא מיותר). למרות שאדם פוגש את הגברת כדי ... לקיים יחסי מין איתה. מאוחר יותר, אם היא מתברר ככזה שהוא יכול להשתלט על לב, יחסי תלמודא מתחילים. רק! יחסים קשים לא להציע.שלום. אבל תמיד יש את ההזדמנות לתקן הכל. ולהתחיל צריך שוב מן הנשים, כמו הכינור הראשי בידיה.

ו זה נכון, התנהגות זו מוכתבת על ידי זיכרון גנטי. זמן רב אחת המשימות החשובות היתה העבודה של הצאצאים. וככל, יותר טוב. זה היה עניין של הישרדות של הטופס. בלי להסתכל על העובדה כי מאז תנאי הזמן השתנה, בנאדם ... Читать дальше »

Просмотров: 180 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

גברים אוהבים מכשולים. עם כל זה, לעולם לא לוותר על קשר פיזי או מילים חיבה בכתובת שלהם. אישה אשר מההתחלה של היחסים יהיה בעל מקבל מוסתר כדי לספק את ההנאה של החבר שלו, יכול להרגיש חופשי לסמוך על מקרים ארוכי טווח עמיד. אדם עיסוי ארוטי יפה, סטריפטיז ב פשתן סקסי או מסע פרסום על המשחק של צוות הכדורסל האהוב שלו - כל הביטויים הקלוריים האלה שמעריכים ואיך אנו מבטאים, גברים תוקפניים חזקים.

התוכן של המאמר

1 ארומתרפיה 2 עיסוי גוף זכר 3 ריקוד ארוטי

אם אנחנו מדברים על היחסים כי כבר עלה על הסימן במשך כמה שנים, כל הטיפים שלנו גם לא יהיה מוגזם. אף פעם לא יודע הכל. זה בדרך כלל טועה לטעות, טוויסט וללמד את הפנים האחרונות של העולם סביבנו ואנשים. הפתעה את בן הזוג הוא לא פשוט כמו בחור שאתה מבין כמעט כמה שבועות.

כבר היה לך כמעט הכל. והאם הכל הוא בעצם? ברור שלא. עדיין כל כך הרבה שאתה יכול, ... Читать дальше »

Просмотров: 232 | Добавил: shelena5e2dm | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)