20:02
למה גברים להגיע היכרויות עם נשים למין, ולא ליחסים קשים?

בן אנוש, ואפילו גבר, כמובן, יצור קשה. ואת היחסים שלו עם העולם הזה אנשים אחרים, לא קל. אבל יש מקרים שבהם הכל ברור ביותר.

התוכן של המאמר

1 למה גברים לא רוצה יחסים קשים? 2 איך להתנהג כאשר אתה פוגש 3 כיצד להתנהג בפגישה המתמשכת ?

לדוגמה, ביחסים עם הגברות. תלמודה כתובה על איך להבין את כל הדקויות של רגשות לארוג, תשוקות ומחשבות! אבל תמיד מתחיל עם 1 (באופן טבעי, אם אנחנו מדברים על אדם רגיל - הערה למאה שלנו לא מיותר). למרות שאדם פוגש את הגברת כדי ... לקיים יחסי מין איתה. מאוחר יותר, אם היא מתברר ככזה שהוא יכול להשתלט על לב, יחסי תלמודא מתחילים. רק! יחסים קשים לא להציע.שלום. אבל תמיד יש את ההזדמנות לתקן הכל. ולהתחיל צריך שוב מן הנשים, כמו הכינור הראשי בידיה.

ו זה נכון, התנהגות זו מוכתבת על ידי זיכרון גנטי. זמן רב אחת המשימות החשובות היתה העבודה של הצאצאים. וככל, יותר טוב. זה היה עניין של הישרדות של הטופס. בלי להסתכל על העובדה כי מאז תנאי הזמן השתנה, בנאדם, עם הניסיון האוניברסלי שלו, נשאר אותו הדבר.

אבל אינסטינקטים לפי אינסטינקטים ואנשים הם גם יצורים רוחניים. ומקרים רגילים, איזה סוג של קרבה רוחנית ונוחות היא, לפחות איזה סוג של אדם יש צורך גם.

למה אותם גברים מקבלים מכירים גבירותי למין, ולא עבור מערכת יחסים קשה, לפעמים במיוחד ציון חוסר היכולת להצטרף אליהם? אם התפקיד הוא שיחק בתהליך זה התנהגות ליידי?

למה גברים לא רוצה יחסים קשים?אני

כן! הכל תלוי איך הגברת מתנהגת. היא ממש משחקת את הכינור הראשי במערכת היחסים, וזה המצב הרגיל של העניינים. למגרין, בעתיד הקרוב הנשים צריך להיקרא על המטרה שלהם - לבנות ולפתח מקרים, לקשט אותם, לעודד אדם על המעשים כי לשנות את העולם לטובה.

כתוצאה מכך, cavaliers הפך חלש ועבד. אבל לשחק תפקיד עכשיו אומר לספר לו מה לעשות על התועלת שלו. כתוצאה מכך, מתברר לגמרי פגום, לא בריא, במה ואדם, ואת הגברת משחק לא אופייני לתפקידם.

קצת כי זה לא עושה אותם מאושרים! כמו מדענים אומרים, שינוי כזה תפקידים מאיימים על מותו של הציוויליזציה שלנו, שכן הוא משנה את כל זה שפותח במהלך יום השנה 1000, הדרך, מציג את היסודות הנפשיים.

מִתחַשֵׁב המקרים אינם נחוצים על ידי אף אחד, יותר דף חצי הגבר של אוכלוסיית האדמה. זה יצר בסיס להכיר גבירותיי למין. אבל הדחף עבור היכרויות והתלהבות הוא אחד - סקס.יש אפילו ביטוי שכזה שיש לו בסיס אמיתי. אם האיש לא אוהב - זה רע, אבל אם אתה לא רוצה - טרגדיה.

נחוץ לשמור על הראש שלי על דבר אחד - דברים מתפתחים כי היא מכתיבה. אם פיתוח לא כל כך, ואז או להתכווץ, או התחיל היכרות עם מישהו. אחריות בכל מקרה על זה. אם אתה לוקח שאלה עבור הכלל, אתה מסתכל, ו תאהב את עצמך. גברים יודעים תכונה זו וליהנות מזה, לפעמים לא נפתחת. הם אומרים את הסיפורים הסובלניים של השיחות על גאונים בלתי מובנים ואנשים מסוכנים שדחקו ונעשו מיושנים.

איך להתנהג כאשר אתה פוגש 2

הוא חושב כמעט ומיד מתגלגל בלי לקחת ניסיונות אחרים. למה אישה פועלת כך?

נשים שגיאה - להמציא את המציאות חסר תקדים, טופס בדמיון. הוא נמשך את הקלעים הנוראים של הפיתוי או מה גרוע יותר, מבוהל מראש רק במקרה מסרב, לפעמים בצורת חדה.

מה אתה עדיין עושה כדי לתקן את התמונה? מַרְאָה. נראה - תסתכל בתגובה. חייך - חיוך. שאל השם - אומרים. ואז - השיחה הרגילה על דברים רגילים. לא מסובך. אפילו שיחה אחת כמעט יכולה להתממש אז וכבר תחליט.

חדה - אם יש מופרז. גסות, מחצלת, הערכה שלילית אינה מקובלת. אבל אם זה מסתובב וגטוטטרים, זה יעבור. עבור היכרות גבר - יציאה מאזור הנוחות. זה הגיוני שהחדשות מתווספת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

לֹא זה שווה חדות וגסות. הגברת צריכה להבחין בין רכות ו אימוץ. חדות וגסות - ניגודים של נשיות.

נו וזה לא הכרחי ללכת מאחוריו. די לשנות טלפונים. אוֹ לענות על נימוס אם היה סמוך ובטוח כי ההמשך לא היה ציד.

איך להתנהג בפגישה המתמשכת ?3

In-1, כדי לקבוע מה לצוד. כן, בבסיס של הבנות שלך רוצה להתחתן. אבל אם נישואים מדהימים עברו, אז אין עוד ממהר. ואז הרצון של הגברים יקבלו את הבנות למין רק יתקבלו בברכה. אל תתלויים על קיצורי דרך של גבר. כי נשים לעשות מהר מאוד ופשוט. גבר יפה של התנהגותו של האדם לא מפני שהומצא לבדו, היא מחליטה שמשהו לא בסדר איתו, וטיגמה מוכנה - לא כל כך, מוזר ולא.ד '. אז מקאר, המציאות היא eclipsed, זה לא יוצא להקים אדם כפי שהוא. תווית נוספת - העברת ניסיון שלילי. אפקט מזיק מאוד שאינו מאפשר לך להצטרף למקרים חדשים, רגילים.

ל כי זה לא יוצא, אתה צריך לעבוד על זה שלילי. ורוב השיטה הטובה ביותר - צור קשר עם מיוחד. אם לא לצוד, ואז לנסות לעשות כל דבר בעצמך.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. יותר נעים להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

אבל הקפד לעשות. אחרת, מתברר כי זה כמו קל בדרך להתנפח, טכבה ענק ענקית. מביך, קשה, טיפש.

צריך לעבוד על עצמך בכל מקרה. גברים זקוקים לגברת עצמית מרוצה מהחיים ובעצמו.

אבל זה קורה לעתים קרובות כך הגברת מנסה לפתור את המשימות שלה דרך עָנָיו. אז יש סימנים של זומבי.היא באמת מתנהג כמו זומבים. לא הבנה בלי לראות את המציאות, חי בכוחות עצמו פנטזיות ומוסכמות. ואחד בוער רצון - כדי לגרור למשרד הרישום לפחות מִישֶׁהוּ! מצטער מראה. ובכן, האסטרטגיה הדומה fourora לא מביא. קורה, שמישהו עדיין מצליח לפתות במוסד זה. אבל המשפחה המאושרת לא תְפוּקָה. כפי שבחרתי בעיניים עצומות. ובכן, בחרה?

הדבר הבלתי נגיש ביותר לעשות הוא לשים Ultimatum ותנאים. על חבר 'ה היא פועלת כמו האוזניים של המים הקרירים. לאחר מכן אתה יכול להתחיל חבל לאנחה של לא עובר. האיש מתרחק מהיחסים הקשים, כפי שהוא חושש לאבד חופש. לאחר ששמע את הסיפורים על טווח הנשואים הכבדים, אולי חוו את זה לעצמו, הוא נמנע להביא רחוקים. ואם הגברת אינה מבטיחה לו בעובדה שהוא יעזוב לו חופש בכל תרחיש, המשך לא לזרוח. נשים המבקשות לפתור את שאלותיהם האישיות על חשבון היחסים, לראות בכל אדם של היחיד שימלא את אור נשמתה. היא חושפת לפגוש אותו, פוגעת בכנותו ותשומת לבו. דאיה דאיה, הוא נבחר מתחת מתחתיה וההפתעות. ואם זה לא מפתיע, עם תענוג גדול משתמש אמון שלה ופתיחות ... למיטה. כולנו באים מנערים. ואת כל המשימות שלנו ואת הניצחונות גם משם. לפעמים אנחנו פותרים אותם כבר בבגרות. או לא להחליט. יש כאלה גברת עם מי גברים מתחילים היכרויות ללא יחסים קשים. ברור שהעולם מסביב - השתקפות מראה פנימית. אם הגברת בטוחה שהיא אינה ראויה ליחסים ארוכים וחזקים, אז לא תהיה לה אותם.

כמו הגיבורה של הסרט המפורסם: "גברים כאלה גברת לא מתגעגעת". ובכן, אל תאפשר לך להכיר אותה למין, אבל להישאר במערכות יחסים ארוכות, מאושרות.ויקטוריה Fomin כדי להבטיח את עצמו מה ראוי הטוב ביותר. לפחות בכל שיטות.

אי אפשר לפתור את הדיירים האישיים על חשבון אדם אחר, לא להדק את החור השחור במקלחת על חשבון החום של מישהו אחר. זה צריך להבשיל את עצמו. לאחר שנודע לייצר אותו בחום, הגברת נותנת לו אחרים, ואינה מצפה לנשפתם כמו היד. המילים "היכרות למין ללא התחייבויות" אינן חותמות לגברת כזו, להיות ציד איתה, חמות בקרני השמש שלה, להגן ולשמור.

אם לא יודע איך ליצור חום כזה, אתה יכול ללמוד. ייעוץ הרגיל שאלה: מה עשיתי (לא עשיתי) אם אני מעריץ את עצמי? אפילו לנסות להשיב זה ייתן לו כמות עצומה של תובנות. עד אז בזמן הנקבה אוכלוסיית כדור הארץ לא תשפיע על חובה כזו, העולם הזה לא תסתובב. לכן, איך להתנהג הגברות, כך שהגברים לא הכירו את הגברות רק למין? והם ביקשו ליצור מקרים חזקים והרמוניים.יש שלטון כל כך עצוב. אישה לא יכולה להגיד "כן" מתי לחץ ראשון, ואדם אינו מקבל אותה "לא" כמו "כן", אבל מאוחר יותר.

הגברת, לא בטוחה בתוך עצמו, פועלת ממש מאחורי האיכרים. כשל מלא. לא משנה כמה קושי, אבל האיש היה ונשאר צייד. הוא רק מעריך את מה שגברתי, תפסו, הושקעו, שנתפסו. ואינו מעריך שזה לא שוקל טרף. יש עדיין בעיה נפשית אחת, שהיא אפילו כותרת - משולש karpman. הגברת בו מנסה לשחק את התפקיד של מציל. זוהי אותה אבחנה, כמו "אשתו האלכוהולית", אותו תלות.

כמות בלתי מוגבלת של נשים לבוא על פני אלה ווים. והם יתקבלו, נראה שזה לא הזהיר.

בֵּין אלה, הביטוי "אנחנו אחראים לאלה שאילצו", שייך לכלבים, חתולים ו עצים, בשום פנים ואופן לא אנשים! כל אדם מבוגר על זה ואדם כך להיות אחראי על עצמך ועל הגורל שלך בלי לעבור. ו גברים מבוגרים עם "מציל" כזה לטפס לא לצוד. זה ב לַיְלָה…

אוריינות מידע באה. אמנם לא, בא! הגברת היא קריאה מאמרים באינטרנט גבירותיי של מגזינים, מבקר וידאו ויודע בדיוק איך לעשות. והנה זה תאריך 1! הכל הלך כמו שמן.

היא לבשה שמלה, היתה נעימה, והקשיב לפיו פתוח, צחק על בדיחותיו. ובכלל התנהג בצורה מושלמת. לאחר מיובש, מצפה להמשיך, אבל ... במועד הבא, הוא מתחיל להגביל כי זה לא מעוניין בגברות, לא מסכים למין. היא מבוכה. מה קרה?

מסתבר, גבר הוא stlrupping גברת מאוד ללא דופי. הוא מתחיל לחשוד בה בשקר, הרצון להשתמש בו. ובכלל זה לא ברור מה קורה.

חולם מנוסה לחלום על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ואבניים. עם זאת, זה בהחלט לא צד אחד חיובי לעבוד.

מסקנות אולי שתיים: לא באמת לנסות, ולא צריך להיות צורך להיות, לא לספור כזה.

סוג אחר של גבירות, שבו גברים מעדיפים היכרויות ללא מערכת יחסים קשה, טוב, בנסיבות נוחות. איך ברגע זה בסדר התקשרתי לרופא הוגוורטס הרמיוני - nniek בלתי נסבל. ב ילדים ובגיל ההתבגרות, זה לא נחשב.

אבל אם הגברת עם אדם מבוגר מתחיל להתנהג בצורה כזאת שהוא מרגיש כמו דו כיווני - זה לא טוב בכל מקום. בהחלט אף אחד לא צריך ללמוד לחיות, טוב יותר לומד ביותר. אדם לומד לחיות עם אף אחד באופן עקרוני.

ואינם אוהבים את תשוקתו של היום לשמור על השליטה על המצב. לשמור תחת שליטה - לא זכות prerogative. ושליטה על האיש - אינדיקטור לגברת הכושלת ואותו גבר. אם הוא תופס את השליטה הזאת על עצמו.

הכל מהכל, לא סביר לאכול כאן, כי הגברת הופכת אדם לתוך הילד, ואת עצמו פנימה Mamku. ועם אמהות לא מעונות. אז זה סיפור נוסף שאינו נוגע לנושא היכרויות עם נשים למין.

רק לדמיין גברת בשלווה פנימית, תחושה של אושר, הולך לחייך. מכשיר כזה (בהחלט נעלי התעמלות, גם אם לא מטבעם) אינו מבקש להתחתן. היא לא נגד מערכות יחסים, אבל כל כך עצמאי שהאדם מתעניין בה יותר מאשר בה.

עצמאית, אבל היא צריכה טיפול אמיתי ונפשי מאביל חזק, והיא מעריצה אותה בהכרת תודה. והכי חשוב, היא נשארת משלו, בלי להתאים, ולא על ידי לחיצה, כיבוד ושמירה על גבולות משלהם ואחרים.זה יכול להיות יפה, סקסי, חכם - כל! גברים יפגשו איתה בהנאה, לקיים יחסי מין ... להתחתן עם אחרים. עד כה, עד כה יש מתקן כזה בראש הנשי, שום דבר לא ישתנה ונשאר רק כדי להימחץ על נתח הנשי שאינו מזויף או נז'ר שאינם ברורים מה שאתה צריך. תְפוּקָה אחד - לשנות את האמונה.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

גברים נפגשים על היכרות עם נשים למין, כפי שהוא פשוט. לא צריך לגרום לגברת, ללכת על תאריכים, לעשות מתנות יקרות לא.ד '., אז זה בסופו של דבר זה הגיע למין. יתר על כן, כל המקרים הם אחריות וחובות מסוימות לשותף. עוד דבר, היכרויות למין ללילה אחד. שותפים נפגשים, לבלות זמן במיטה יחד, להפיץ את הבית וכולם ממשיכים את חייהם. אם תרצה, פגישות ניתן לחזור. מספר גדל והולך של חבר 'ה בוחר במיוחד בפורמט כזה - סקס ולא מערכת יחסים. ויש להם זכות מלאה. העיקר הוא לא לתת תקוות שגויות.

Просмотров: 181 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar