20:02
10 שיטות לספק את גבר ההנאה הגדול ביותר

גברים אוהבים מכשולים. עם כל זה, לעולם לא לוותר על קשר פיזי או מילים חיבה בכתובת שלהם. אישה אשר מההתחלה של היחסים יהיה בעל מקבל מוסתר כדי לספק את ההנאה של החבר שלו, יכול להרגיש חופשי לסמוך על מקרים ארוכי טווח עמיד. אדם עיסוי ארוטי יפה, סטריפטיז ב פשתן סקסי או מסע פרסום על המשחק של צוות הכדורסל האהוב שלו - כל הביטויים הקלוריים האלה שמעריכים ואיך אנו מבטאים, גברים תוקפניים חזקים.

התוכן של המאמר

1 ארומתרפיה 2 עיסוי גוף זכר 3 ריקוד ארוטי

אם אנחנו מדברים על היחסים כי כבר עלה על הסימן במשך כמה שנים, כל הטיפים שלנו גם לא יהיה מוגזם. אף פעם לא יודע הכל. זה בדרך כלל טועה לטעות, טוויסט וללמד את הפנים האחרונות של העולם סביבנו ואנשים. הפתעה את בן הזוג הוא לא פשוט כמו בחור שאתה מבין כמעט כמה שבועות.

כבר היה לך כמעט הכל. והאם הכל הוא בעצם? ברור שלא. עדיין כל כך הרבה שאתה יכול, באופן כללי, לפתוח, ללמד, או, איך אנחנו כל הזמן לדבר, מעט שינוי. באופן כללי, השיחה הנוכחית תהיה שימושית כמעט, כפי שכולם יודעים, כל גברת, שגם הם רוצים לשמר, כפי שכולם יודעים, הנישואים שלהם נמצאים רק רק על, רבים מתבטאים, הצעד הראשון בבניין הרמוני אהבה יחסים עם איש חלום.

ארומטופיאי

לבזבז ערב בלתי נשכח, ובסופו של דבר, אפילו לילה מדהים יעזור שיטת הרפיה מוכרת - טיפול ארומטי. לא כל כך להגיד שזה הולך להפחיד ולרוץ אל הארנק לבדוק כמה כסף יש לך. זֶה ההליך יעלה בעט היקר. אין צורך לקחת אישורים ב סלונים וספא - הכל נעשה בפשטות ובקלות בקריטריונים הביתיים.

נניח שאתה, כפי שהיה, החליט לתלות משלך בחר אחד עם ארוחת ערב רומנטית כאשר נרות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שכבר הכין מתכונים יוצאי דופן ונרכש על ידי המוצרים הדרושים. המקרר מתקרר בקבוק יין נוצץ. רשימת השמעה נבחרת S הטוב ביותר בטוב טעם ותשומת לב. נרות ממתינים משלהם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, שעת הכוכבים, ובארון כבר תלויים תלבושת מקסימה למבוגרים. עם שאלה של חגורה סקסית זרעים הם גם בהחלט.

ובכן, הגיע הזמן להוסיף את התמונה, כמו אנשים רבים חושבים, רומנטיקה ללא דופי על כמה מאיתנו אומר כל הזמן, אחד קטן אהוב, אבל פנינים מרתקות מאוד. בכל hypermarket או חנות עם מזכרות שאנחנו קונים, כפי שאנו מבטאים, ארומינמפ הפשוט ביותר. העלות שלהם היא מושלמת כמו רבים באים לידי ביטוי, מצחיק - מ 80 רובל, טוב, ולאחר מכן העלות אינה מוגבלת ותלויה בעיצוב, חומר ומותג. בכל מקרה, זה לא כל כך ביסודו. אנחנו חייבים לומר שאנחנו לוקחים את כל הדברים כמו דבר ולהמשיך לבחירת שמנים.

כאן אתה כבר צריך להראות פנטזיה ובצדק, באופן כללי, לענות על עצמי בשאלה, שבו אתה רוצה להופיע בהגדרה, בסופו של דבר, לפגוש את צארביץ 'נהדר. זה באמת רוצה להדגיש מה זה תלוי במה ריחות תראה איך להגיש בקשה, אבל איך זה יכול אפילו להתחבר כמה. פרטים נוספים על הנכסים, כפי שכולם אומרים, ריחות שונים כרגע ולדבר.

Ylang-ilang

ללא תחרות, אם אתה רוצה פשוט להרגיש את המגע שלך בת זוג. Ilang-ilanga שמן אתרי שוב ושוב הגדלת חושניות ו רגישות של החבר 'ה והן בגברות.

הורד

עובדה לזיהוי כי ריח של ורדים מעורר פנטזיה וכך לדבר מתעורר הרפתקנות אור. זוהי Maslice של מתחרות מתאים לפגישה עם שותף חדש. ריח קל של האגדה פרחים אהובים תורמים להרפיה, ירידה חרדה ואפילו מסיר ביישנות.

ג'ינג'ר

ג'ינג'ר - לא רק צלחת בצד קבוע לסושי היפני או אמצעי הצטננות. לפני מאות שנים אנשים כבר ידעו על המאפיינים המופלאים של זה שורש בולט - זנגביל, התברר להאריך את משך, כפי שכולם יודעים, יחסי מין.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי היום ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה במקרה, שומר על השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למצב.

לכן כי, אם יש כוונה לארגן מרתון סקסי כמעט, אז זה חיוני שמן יהיה כמו הדרך.

אורן

ריח של דיבור מחטני להרגיע ולהירגע. עשוי להיות במיוחד איך אנחנו כל הזמן מדברים כי אנשים בלתי מוגבלים, לשים את זה קצת, אהבה הולך דרך היער. אורן מביא לתוך שלך אווירת ערב רומנטית של נוחות וחום. ריח זה יש נעים שיחה לנשמות, הדיונים על שאלות מרגשות אינטימיות.

מַנדָרִין

מריח, כפי שכולם אומרים, פרי הדר מול מעודד פעילות וכיף. יום שתייה כוס מיץ טרי מתוך כתום או אשכולית יכולה להיות קלה, תחושה הגאות של עליז, כמו קפה או תה ירקרק. שמן מנדרין עומד בסופו של דבר, הוסף ב ארומתרפיה שלך, אם אתה מאחל לך רק בקלות לבלות תאריך עם אָהוּב.

עיסוי גוף זכר

אין ספק כמעט כל הבנות שמעו כי במדינות אסיה, במיוחד בתאילנד, עיסוי גוף זכר הוא אחד הכי הרבה, כפי שכולם נאמר, אוהבי הרפיה לשיטות עבור חבר 'ה. בכלל לא מסוגל לטוס אלף ק"מ, כדי לשפר את הנבחר, זה, כמו אנשים רבים חושבים הפתעה מיוחדת. יתר על כן, זה לא ציד גם כדי לסמוך על האיש שלי בידיים של גברת צד שלישי. הנה הכללים העיקריים, כמו ראש, עיסוי ללא דופי, אשר מאוד מועיל לך סוף סוף לספק לו.

למה להתחיל חסרת ניסיון בשאלה זו? חוק בסיסי - דיוק ורכות. כך שזה טוב לעשן עצמות, השותף שלך הוא טוב יותר זה הולך איך לבוא לידי ביטוי על ידי proficulates או אפילו לאוסטיאופת. הבסיסית שלך המשימה היא להירגע ופשוט מרגש את זה.

הראשון לגלול למטה את התוכנית ואת האסטרטגיה של כל התהליך בראש ואסטרטגיה. למרות שאלתור גם לעתים קרובות מצליח, אבל עדיף לקבל כמה trumps בשרוול להיות בטוח, כי הכל יהיה גם ללכת על רצועת בדיונית.

כבר שלמת את גופו? אם לא, אז, בסופו של דבר, זה שווה להסתכל תגובתו של האיש עם נגיעות כיצד להתבטא בחלקים שונים של גופו. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה תהיה ב זרועות מלאות ואתה יכול לעורר בדיוק את האזורים שהוא עצמו הדגש מוקדם יותר. לא עבור כל אחד סוד הוא העובדה כי הרגע הוא שיטה טובה להראות שלך עניין וערנות לבעליו.

אחד קטן, סוף סוף, סוד - בבית הראש הראשון עיסוי, התחתון בחזרה, בחזרה. מעט יודע מה הוא הַמתָנָה. במיוחד, המחקר של אזורים אלה מסייע עם איך את שני השניות הראשונות שיש לנקוט כדי להסיר מתח שרירים.

ברגעים בין עיסוי של די יפה, איך להתבטא, אזורים רגילים לגעת מקום לא צפוי. באופן מסורתי, אזור ארוגני הוא צוואר הרחם, בטן, בתי השחי. ואפילו לא צריך לדבר על מה עם אקסטרים - אל תהסס לא לפחד. נראה כי חלק זה של הגוף הוא מאוד רגישים ויוצא דופן - זה הכרחי עבורנו. כולם יודעים כי הכלי הראשי.

אם יש הזדמנות להגיע לטעם - לפעול, רק מאוד Neattty. מיוחד עם אצבעות ליד הטבור מאוד חזק למרות הנציג של הזכר. אתה כבר כמוך קרבה ספציפית לאזור הארוגני ביותר של אדם, אבל להמשיך לְשַׂחֵק.

עיסוי גוף לגבר - פלטפורמה טובה לביטוי של פוטנציאל יצירתי טיסה של פנטזיה. מי אמר כי עיסוי מין צריך להיעשות רק רק עם הידיים? עדיין יש לך הרבה אקדחים מרגשים.

שיער - 1, אשר אדם גם משלם תשומת לב לתקשורת עם אישה. למה לא ליישם פריט זה בעיסוי? קצת דגדוג שיער על פלג הגוף העליון. אני באמת רוצה להדגיש את ההזדמנות לגעת ולהחליק אותם. ובאמת, אגב, כמעט כל הגברים מודים שהם פשוט אוהבים את ריח הנשים. להשתמש ואת שבב זה במהלך משחק מקדים.

מה עוד? יש ספוגים ושפה. עבור התפתחות הקרובה של האירועים בכיוון קרבה אינטימית לאובייקט התשוקה צריך להראות לו את נכונותו משאלה. נשיקות שהגברת ניערה כל הגוף הגברי הן, כפי שאנו מבטאים, הראשי סימן של מה שהוא יכול, באופן כללי, כדי להיכנס למשחק.

צ 'יפ מגניב - לקשור את ידיו עין. ואולי וזה. ואז רמת הרגישות יגדל כל כך הרבה. שיטה זו היא לא, זה יהיה, זה יהיה מתאים, אם אתה מוכן תחתונים ארוטי מדהים רוצה שהוא יראה אותך תלבושת יפה מרגשת. https://romantik69.co.il/

עיסוי גוף זכר לא קל להירגע או מרכיב של משחק מקדים, ואת סוג של עיסוי עם המשך בצורה של סקס, אם שני השותפים הם בשלים זה. ואכן, צעד דומה, האישה מציינת את ביטחונו בחרה. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי השיטה הטובה ביותר להפתיע - לעשות עיסוי כף הרגל. ברגליים יש הרבה קצות עצבים, בטון כי אזור זה מדויק לדגדג.

גברת שעושה עיסוי ארוטי גבר ומשלם תשומת לב מיוחדת לרגליים, הוא רק אגדה. היא רוצה אפילו יותר מזה שאדם לדבר יהיה להחזיק שדיים עירום על שותף פלג גוף עליון.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. לדבר על קל יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את המיקום יעשה חברה נעימה.

העובדה היא כי כל כך כמעט כל הגברים גם חושבים כמו אדם קרוב שהם עבור בחורה. אם זה לא צריך להתבייש לעסות את הרגליים ומשלם על האווירה פייליאלית, כפי שהוא הוקם, כל ילד, אז ראוי בדיוק לתגובה ולקבל הנאה.

באופן כללי, עיסוי הגוף זכר יהיה מגוון נעים לא רק עבור השותף שלך כן ואתה. ניתן להעביר לגוף ולנוגע אפילו יותר מאשר באמצעות מילים.

ריקוד ארוטי 3

למעלה זכר פנטזיות ארוטי הוא בראשות בשום אופן לילה נלהב עם mulatto מעולה או שלישיה. למרות שזה לא סודי לכל דבר שאנחנו יכולים, באופן כללי, לעקוב אחר רצועת פלסטיק או ריקודים ארוטיים, אפילו בטלוויזיה, כמעט כל זוגות של בדיקות דומות מעולם לא קרה.

איזו אישה לא אוהבת לעשות תשומת לב וריקוד? כן לא משנה איך זה רק יכול להתכונן ולשים ריקוד אחד נבחר אחד עבור הלהבים. ביסודו של דבר, הדחייה של ביטויים דומים של אהבה ותשוקה קשורה לשפע של קומפלקסים. בנות ברחבי העולם לרעוד על כל עודף קילוגרם, הם סוף סוף מפחדים לראות את סימני המראה של עודף משקל או סימני מתיחה על החזה.

למעשה, אדם לא רק לשים את תשומת הלב שלהם לזוטות כאלה, אם אתה רוצה לגברת. כמובן, כולנו יודעים היטב שאנחנו ללא עזרה של אחרים לנסוע בעצמנו במסגרת, לשלול את היכולת לקחת את היוזמה ולהתנהג רגוע.

יוזמת מין - ביטוי ליידי נדיר. איך זה לא יהיה מוזר, אבל באופן מסורתי את brazds של הלוח תן בחור, האורות מרוכנים, הווילונות תלויים ונופלים על הגב, כך התחל תנוחה מיסיונרית מועדפת. יש צורך להדגיש מה, התברר לשלול את עצמם, אשר ניתן להשיג מתוך רכילות תאווה של אדם אהוב?

כדי להתגבר על הזוועות והמתחילים שלך, זה שווה לא פשוט להסתכל על כמה קטעי וידאו באינטרנט, ולהירשם כמה, כמו אנשים רבים חושבים, שיעורים מקצועיים. יש צורך לומר כי העובדה שהוא הופך להיות, כמה מאיתנו אומר כל הזמן את הבעיה העיקרית. אין ספק, ראוי להזכיר כי המאמן פלסטיק רצועה יוכל להיות, כדי לשים לב לצדדים חזקים לחלוטין לפחות כמה ילדה. שים לב כי כאן איתך בקבוצה יהיה בדיוק את אותם משאלות כדי לדבר את עצמך ולבסוף להפתיע את הבחור האהוב.

אולי מישהו מאופק ביותר, ומישהו כבר עוסק במתוח או ריקוד. לא ביסודו של דבר, מה ההכנה שלך על שלב המקור. המשימה העיקרית היא להתגבר על אילוצים ומנדל.

כי אתה תתבקש שווה את זה, זה הפך, לזוז, מה, זה הפך, להתלבש ואיזה סוג של מוסיקה לָשִׂים. לפתח קומפוזיציה מלאה שלמה מחול שונים תנועות. גישה דומה כבר זמן רב, ותוביל להצלחה באדם.

למרות סטריפטיז הוא אמנות עתיקה, לא כל צעיר יכול סוף סוף לגדול כי הוא רקד הוא גדול איך אנחנו רגילים לדבר, אישה חודש. בעיקר גבירותיי מתרגמת דגימות שלהם כדי לעורר ריקוד שותף בדיחה. כאילו יהיה משהו במקרה הזה. למען האמת, מספיק ביישן. מהעובדה שתנסה לא יהיה נורא.

גברים אוהבים את שני החוויות. איך זה לא היה מוזר, אבל קרוב לוודאי שהוא לא רק לחכות את הנקודה הסופית של הביצועים שלך במהירות להזמין לחדר השינה. אתה בטוח לא להאיר, כי על תשומת הלב של הפתעות דואר של גברים מוכנים, לשים את זה קצת, לוותר יותר.

אלה שלושה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר את שיטות המשחק ביותר ללכוד אהבה ורצון מ השותף החדש ביותר או להחזיר את התשוקה איך להגיע, דברים ארוכי טווח שבו שניהם שותף מתחיל לאט להיות משועמם. זה אפשרי כי באותו זמן, כל האפשרויות מצוינות משולב ומערבבים יחד. יש לציין כי אף אחד לא אוסר על בישול ריקוד ארוטי, ועל אפקט ייעוץ, לשרוף Aromalompa מראש עם, כמו הרבה של EZO, אנחנו כל הזמן אומר, אווריר שמן אילונג-אילנגה.

עיסוי סקסי הוא מעורבב להפליא עם ארומתרפיה. לא לשווא לא סלוני ספא רע הם שתי נהלי חברות משלימות. בכמה מתבטאות, תורות מזרחיות, יוגה ואיורוודה, המשמעות העצומה משולמת רק לפעולות על רשויות הרגש. במקרה שלנו, אנחנו יכולים להרוס ירייה אחת אפילו לא 2, אבל איסוף של 3 ארנבות.

עיניו של גבר, בסופו של דבר, יתמקדו בריקוד המפתה והמבדוק שלך, הפליא שלו יהיה מרוצה מריחות של צמחים אקזוטיים, המגע שלו, לשים את זה בעדינות, יירד מן המוח שלך, איך רובנו רגילים לדבר, חודר נוגע במהלך עיסוי מין.

לא משנה מה האפשרות איך אנחנו מביעים הציע, ולבסוף להיות מסוגל להיות לגמרי כל השאר, לא בחרת, זוכר שהאיש רק נראה כל אומר, בלתי חדיר ולא נעים. לעתים קרובות, היא רק דרך להגן מפני הסביבה שהוכתבו על ידי חינוך ותקנים חברתיים. למעשה, אם הצעיר ילך לאישה שהוא יכול לפתוח מאה אחוז ולהתנהג רגוע במשך מאה אחוז, הוא מעולם לא מורה לה אחרת.

קרא גם מה לעשות את ההפתעה של גבר להפתיע אותו במאמר רוכב על הקישור.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

עד כה, ברוב המכריע של המקרים, את היוזמה בהיכרות, יחסים ומיטות להראות אדם. האם אתה רוצה לשים את זה בעדינות, להפתיע את המאהב ולספק לו הנאה בלתי הינן? קח את לוח הברזדה בידיים שלך! לנהל את היוזמה, לשלוט, לקשור את העיניים של גבר, להדק את הידיים לקשור את הראש של המיטה ולהמשיך לפעולה. אל תמהר להביא את האהוב לאורגזמה. ללטף אותו, להקניט, לעורר אזורים ארוגניים - למתוח את התהליך כפי שרובנו משמשים לשיחה עם השיטות השונות ביותר. תאמין לי, האיש יהיה סוף סוף על השמים השביעי מן הנאה, וב- 30-40 דקות יתפללו לך כי אתה מביא אותו עד הסוף!

Просмотров: 228 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar