11:42
סקס בתחילת היחסים או כל זמנו

היכרויות ומין, נראה שהוא הולך ביד. בשלב מסוים, סקס בתחילת היחסים כדי להתקשר שאלות מבני אדם. לפני כל עוד אדם אינו מנוסה מדי במערכות יחסים נשאר מסתורין. זֶה למעשה, רק עניין של זמן. אתה צריך או לא צריך? נראה, כי לכל אחד יש דעה משלהם, מרופאים ופסיכולוגים להורים ואנשי הדם, חברים ושבים. אבל רק שני אנשים בעולם שיודעים מתי זה בא זמן - אלה שני אנשים שפוגשים, ואפילו אז קבלת החלטה עדיין קשה.

התוכן של המאמר

כמה זמן אתה צריך לחכות לפני מה לקיים יחסי מין 2 שאלות חשובות 3 סטנדרטים כפולים 4 לא צריך לקיים יחסי מין מוקדם מדי 5 מחכה אחרי 6 מניעה ונוסית מחלות (STD)

כמה זמן אתה צריך לחכות לפני מה לעשות סקס

סקס יכול גם לשפר את היחסים או להוביל לאי רציפות לפני יחסים להתחיל לפתח, אבל דבר אחד שאתה יכול לומר בוודאות: ברגע שהמין קרה, לא לחצני ביטול אתה יכול ללחוץ.

זה אחד ביותר בעיות גדולות בתאריכים ומין בהורים, פסיכולוגים וכל האחרים יש דעה משלהם. עם זאת, ההחלטה על כמה זמן לחכות לפני קיים יחסי מין, אישי עמוק לכל אישה. צריך לשאול את עצמך שותף כמה שאלות, זה יעזור לך להחליט אם אתה מוכן.

שאלות חשובות 2

אחד. כמה טוב אתה להכיר אחד את השני?

כמה נוח אתה יַחַד? מרגיש נוחות חשוב אם אתה רוצה לדבר על סקס, אמצעי מניעה, STDS ונושאים אחרים לגבי סקס.

2. למה אתה רוצה מִין?

פסיכולוגים מציעים שאל את עצמך שאלה זו, כמו גם לשאול את השותף שלך. אתה מחפש מערכת יחסים או סקס אקראי? התשובה לשאלה זו תסייע לוודא שאתה להישאר באותו עמדה כמו השותף שלך.

3. האם אתה מוכן?

מחקר להראות מה עדיף לחכות עם סקס. זה יעזור לך רגשית להיות באותה רמה עם שותף.

תקשורת בריאה - הדרך הטובה ביותר למנוע בעיות במערכות יחסים.

ישראל ללא דעות קדומות בחלל, בעוד שהיא באה לתרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל הבין כי היום ליסר לא יותר מאשר הלקוח מלווה במקרה, מחזיק את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP הופך את האינדיקטור לתפקיד.

אם יש לך יש בעיות בתקשורת עם השותף שלך על סקס, זה סימן העובדה שהיחסים יסבלו רק בעניין זה.

סטנדרטים כפולים 3

כשזה מגיע ל סקס, קיים באופן מסורתי סטנדרטים כפולים:

צפוי כי גברים לעסוק סקס עם כל הזדמנות. זה רק הטבע שלהם, ואם הבחור היה הרבה בנות, זה לא יפתיע אף אחד. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

נשים שמובילות יחסים חופשיים עם גברים, לרוב הם נישאים על ידי החברה. הם ממותגים "נשים בהתנהגות קלה" ומרע, ולעתים קרובות הם אומרים את החבר'ה האלה, מי הצליח להסכים מהם סקס תחילת היחסים.

לפחות, אלה התמונות שבהן התקשורת יאהב אותנו להאמין, ולמרבה הצער, אנשים רבים עדיין מאמינים. לפני הכניסה למערכת יחסים מין, אתה צריך לחשוב על איך הדעות הקדומות האלה ישפיעו עליך ועל היחסים שלך. מדבר על סקס לפני שהוא מגיע אליו, עשוי להיות בעל חשיבות רבה להמשיך את היחסים.

כל מה שאתה צריך לדעת על איך להתנהג בתחילת היחסים שאנחנו נאספו בקפידה במאמר שלנו הבא שלנו.

אין לקיים יחסי מין מוקדם מדי

בשל סטנדרטים כפולים, סקס מוקדם מדי הוא בעיה כי נשים צריך לחשוב על כאשר הם מתחילים פגוש את הילד.

כמה גברים יכולים לא לקבל מושג על אישה על בסיס הזמן היא מחכה למין הראשון, בעוד כמה גברים חושבים שאם האישה היא קל מדי להיכנע, זה גורם לך לחשוב אם היא גם היא קל לוותר בכל פעם שמישהו ישים לב אליו.

לדברי גברים אם סקס קורה מוקדם מדי, זה מגביר את הלחץ על היחסים במונחים של ציפיות, למשל, אם אישה מצפה כי כל תאריך יהיה עם שהייה לילה? אם כן, האם יתחיל לשמור על דברים באדם בבית? האם אישה תצפה ממני משהו מיוחד בכל פעם?

מחכה אחרי 5

לפי המכון האוסטרלי, גברים ונשים לעתים קרובות יש ציפיות שונות לגבי היחסים. לפעמים בעיות במערכות יחסים עלולות להתרחש לאחר איך סקס מתחיל ביחסים. אם אתה לא ממהר עם זה, אתה יכול לראות את הסימנים הדרושים כדי לקבל החלטה מושכלת אם המשך יחסים.

שאל את עצמך וחבר שאלות לפני קיום יחסי מין, המתן זמן מה יעזור לך להרגיש בנוח, הניח את הבסיס ליחסים בריאים, אשר יעזור לשניכם יש את אותם ציפיות מהעתיד.

מניעה ומרכזית מחלות (STD) 6

אם אתה מקבל החלטה להיכנס ליחסים מיניים, להשתמש בשכל הישר ולהגן על עצמך. מחלות מועברות מינית (STDs) אינן ניתנות לטיפול, חלקם הם קבועים.

הרפס הוא משהו שאתה אתה יכול לחיות, אבל HIV הוא עוד סיפור. עד כה, הנגיף חשופף, למרות הרפואה המודרנית נראה מצאו "קוקטייל" של תרופות כי מאריך את חייו של אדם נגוע.

נוֹהָג קונדום ביעילות כדי למנוע את רוב stds. אם אתה באמת לזהות את השותף שלך ולהקצות מסע משותף לרופא סקרי בריאות, זה יעזור לך להיפטר דאגה לגבי בעיות בריאותיות אחרות שלא תמיד אפשר לראות עירום עַיִן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס בתחילת היחסים יכול להיות פחדן ואפילו משעמם.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע העבירו מבט שווא כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה מה שזה שווה להשתיק. עכשיו לקרוא יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.

זה לא מפתיע - שותפים הם ביישנים זה לזה, עדיין לא יודעים מה המחצית השנייה במיטה, איזו טכניקות מיניות ופרקטיקות מעדיפות. זה די טבעי! אם אתה לא אוהב סקס בתחילת היחסים - זה לא אומר שהוא תמיד יהיה כך. עם זאת, כך שמשהו השתנה, חשוב לקחת את היוזמה ולדבר עם השותף. אם שיחות על החותם בשבילך מושחת מדי, רק להראות את האדם האהוב שלך, מה ואיך לעשות. זוג הפגנות חזותיות - ומין ישוחררו ברמה חדשה לגמרי!

Просмотров: 465 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar