02:22
Pose 72: כיצד לקבל הנאה אמיתית במיטה

כאשר דברים מתדרדרים, האפשרות המושלמת עבור זוג היא לעשות חיים סקסי יותר מרגש, רווי, יפה. קמה סוטרה תנוחות לבוא להצלה ו יציבה קטנה 72.

עמידות סובייטית ומפגמים מידע העבירו שיקול דעת שגוי כי הליווי הוא בהכרח משהו, חובה, כך, צריך לשתוק על עובדה זו. אבל מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

זה אולי נראה רגיל מאוד, אבל זה השקפת עולם לא נכונה, כי מה שהופך אהבה בשותפים כאלה יציבה הופכים להיות קרובים יותר זה לזה, לפתוח פרצופים חדשים של רגשיות. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 מה זה אותו דבר עבור היציבה 2 עבור מה להשתמש בתנוחה של קמה סוטרה? 3 תכונות Pose 70 שני ארבעה יתרונות מציבים 70 שניים מה לעשות מאוחר יותר?

מה זה אותו דבר עבור התנוחה

תנוחה 70 מתאר בספר המפורסם "Kamasutra". זה די רגיל הוא מבוצע בעקבותיו: האיש נופל על הגברת מלמעלה ומגיע שלה, עם כל זה אתה יכול לדעוך, בבקשה חבר שלי על הגב, צוואר הרחם, ראש, עֲגָבַיִם. לאחר שהחבר מוכנס לגברת, השותפים מסתובבים בצד, לא לעצור.

עמדה זו היא הטובה ביותר הדרך מתאימה אם הגברת רוצה להרגיש גבר עמוק בפנים, מאז במהלך החיכוכים, חבר מחפש לתוך הדגש. כמו כן, אתה יכול לשמור בשליטה של ​​עומק החדירה, לשחק יחד, חיכוך חלופי ו.

על מה להשתמש בתנוחה מקמא סוטרה?2

זה יכול להיראות יוצא דופן כי המסה ההודית הישנה לא הגיע הזמן שלנו, כן, ונהנה פופולריות רבה. פּוֹזָה 72, כמו רבים אחרים, זה אולי נראה שימושי ומהנה עבור שותפים. למרות העובדה שמישהו ספר דומה עשוי להיראות עשו לא מוסרית, הבטיחה להציל מפריצה לא זוג אחד. יוצרים ההסתה האמינה כי אהבה בין האיש לבין הגברת - משהו מפואר, קדוש ויפה.

יישום של תנוחות החוצה קמה סוטרה מאפשרת לך להביא אהבה לרמה גבוהה יותר. זה יכול להיראות, כי תנוחות בספר הם מאוד תאווה, "בעלי חיים", אבל זה לא. רק אלה מתוארים אפשרויות המאפשרות לך לשנות את עומק החדירה, כדי להבטיח שני השותפים של ההנאה הגדולה ביותר. כמה אפשרויות הן האידיאל מתאים לזוגות שבהם יש לגברים זין גדול, ולאפשר להימנע מכאב ואת הפערים. תנוחות אחרות מתאימות לגבר עם חבר קטן, אבל עם הפינה הימנית של חבר החדירה תיכנס עמוק מאוד והגברת תחווה הנאה המאמתת.

תכונות תנוחה 72_72

המתואר בקמא סוטר Pose במספר 70 שני מייצג רק רק "גרסה משופרת" לפני, 70 עמדה אחת.קח את המיקום הזה קל - בהתחלה גבר וגברת לקחת 70 תנוחה אחת, ולאחר מכן לאט לנוע על ידי הזזת הרגליים, כך שניהם יכולים לקבל את ההנאה המקסימלית באק, אורגזמה רוויה. צריך לפעול הלך: הגברת נופלת כך שהיא היתה נוחה מאוד. האפשרות המושלמת היא לשכב בצד ימין ולמשוך את הרגל קדימה, והשני לְכּוֹפֵף. האיש רואה בדיוק את אותה עמדה ומהלכים לעבר הנערה, מתי זה מציג את הזין שלה לה בנרתיק.

אבל יש לה תכונה משלה - ללכת לתנוחה זו יכול למעשה לפחות איזה רגע. רבים עושה חיכוכים מיוחדים המאפשרים לא רק כדי לקבל אורגזמה ולספק תענוג של הגברת על ידי מרגש את הנקודה "G", וליהנות מגע זה לזה. ב הזמן של חיכוך כאלה מתרחש לגירוי של אזורים ארוגניים אחרים על הגוף, ב בפרט, הצד הפנימי של הרגל. שותפים יכולים לחיים זה לזה, ידיים, גב וחזה.

אם התנוחה מתקבלת נכון, אז גם האיש והגברת יהיה נוח.

יתרונותיו של יציבה 72_72-2

מאז רוב נשים הן גוף שביר מאוד, הם מקבלים רציני מתחת למשקל של אדם, ובתפקיד שותף Kamasutra שוכב הצידה ואינו רושם חזה של גברת.

מעת לעת מופיעים הגברות רגשות כאב כי החדירה במיקום זה כל כך עמוק, כי חבר יכול לפגוע ברחם, אבל, די רק קצת שינוי מיקום ולשנות את עומק החיכוך ושני השותף יקבלו את שאינו הנאה.

גיא ודאלה, תרגול מין ארוך, יכול להיות שולט מתוך שהייה ארוכה בעמדה אחת, אבל במקרה זה, די פשוט לשנות את המיקום. ליידי אולי להסתובב אל הבטן, והאיש יהיה קל יותר לקפוץ את ידיהם.

למרות העובדה ש שותפים למעשה לא זזים, המונוטוניות של תנועות לא טורחת, ו להיפך, נותן הנאה. הגברת יכולה להיות קצת נפוחה, לתמוך באדם ולבקש קצב.

מה לעשות מאוחר יותר?3

לא בטוח להשלים יחסי מין, להישאר במצב אחד. מ Pose 70 שני נוח ללכת כל שאר המיקום הרצוי. האישה יכולה לקפוץ על גבר ולהתחיל לשלוט על ידי הגדרת קצב התנועות.

אחרים צפויים אפשרויות: אדם פועל לתצוגה העליונה, או אישה נופלת על בטן ו קצת מורם, על זה הוא מומר "Doggi - סגנון".

סקס במיקום 70 מתאים לחלוטין לזוגות שמצפים לתינוק עייף אחרי זמן רב יום העבודה ורוצים ליהנות זה בזה בלי להכריע עם כל זה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

כדי לבצע את המטרות שלנו בישראל רק כאשר אתה אשה מענגת מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" במערכת יחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4500 $.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

פוסף 70 פותח שטח גדול להסתברות באהבה. קשה לבוא עם עמדה מתאימה יותר ונוחה יותר כדי ליהנות מחבר זה לזה. אבל כדי לקיים יחסי מין כדי לקיים יחסי מין בתנוחה כזאת זה יהיה קשה, ולכן עדיף להשתמש בו כאינטרטי. ועל הכשרון של הגברת של אורגזמה, שום דבר לא הומצא טוב יותר מאשר טוב "רוכב". יתר על כן, ב Posse 70, שניים יכולים להיות כל כך גידול ולרגש את הגברת כי יהיה מוכן לפחות איזה רגע לקפוץ על אדם מלמעלה ולהביא את המקרה עד הסוף. רק לנסות - יציבה זו תהפוך לאחד האהוב!

Просмотров: 463 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar