19:21
מהו קמה סוטרה ושמות העיקריים של סקס

סקס הוא שונה. עבור מישהו, זה תהליך של שלוש דקות של תנועות דומות עם סוף לוגי, ומישהו מעדיף את הדקות האלה להחזיק מעמד על רגל אחת, עם שותף, אשר כרגע יהיה להחזיק את כרכוב.

התוכן של המאמר

1 למה הם צריכים 2 כיתות באהבה ברוסיה הישנה 3 עמדות עיקריות 4 Kamasutra 5 ספרות אחרת 6 קלאסיקות ואפשרויות אחרות 7 הגדרת חדירה 8 עופרת מיידן 9 ברך-מרפק

אבל יש מאהבים של שיעורים אוהבים ארוכים, אנשים כאלה מעדיפים, לשים את זה בעדינות, לשנות את המיקום כמה פעמים במטרה אחת, אשר להאריך הנאה ולהפוך אותו בהירים. ללא קשר להעדפות, יודע את שם תנוחות במין יהיה שימושי בפועל. בזכות הדברים האלה, כולם פשוט יכולים ללמוד היבטים חדשים של יחסי מין.

למה הם צריכים

מן המיקום של אדם ביחס לגברת (או מול) ב הזמן של תרגול אינטימי יהיה, לשים את זה בעדינות, תלוי "מאפיינים" כגון:

חדירה עומק. הלחץ ההבדל על איברי המין. מתח של כל הגוף. מי יקבל תפקיד פעיל מהשותפים. רגשות מגירוי גדול יותר של אזור אחד או אחר מקום אינטימי.

ולא עם איך אנשים התרגלו להביע, הצד הגברי הוא פחות או יותר פשוט, הוא גם, לשים את זה בעדינות, זז את עצמו, או נותן את זה "פונקציה" אהוב, זה לא רגשות, ולא את ההצגה מרמז רגל של פרטנר, אז הגברות כולן קצת יותר מסובכות.

כמה נשים יש יותר הנאה גם מספקת את הגירוי של הדגדגן, ויש עמדות המאפשרות לך לשתף פעולה עם החדירה של איך אנחנו מביעים, יותר כמו שחפת רגיש כמו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אחרים אוהבים כאשר חבר חודר הנרתיק רק כמה שלושה ס"מ. אבל יש מאהב של כוחות עמוקים ו ".

הבאה והוצאה להורג הנכונה של הטכנאי יעזור להתאים את הטעם לפחות מה הגברת. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מידע זה מביא יתרונות יוצאי דופן פרמטר, אשר שותפים יש פלוס לא סטנדרטי. זה יהיה רע אם לא שנראה מה אז, בחירה נכונה, אתה יכול ברמה מחסור או oversupply זוגות ראו.

אני לא צריך לשכוח העדפות פסיכולוגיות. במדריכים אחרים, מחיאות כפיים על הידיים (או על מיטה / כיסא של חזרה) הבחור גם משחק תפקיד פסיבי (הרגליים שלו בנוסף, סוף סוף חצה), ואת הגברת מתיישבת, בסופו של דבר, עובש את גופו עם הירך שלו.הווריאציה המסתובבת - הגברת נמצאה גם באהובותו, אבל פנה אליו בחזרה. היא עשויה לשכב בכך שכולם נמס, שדיים זכריים או נשענים החוצה להחזיק את רגליו.

לאחר אהבה עבור Rus הישן 2

בעת העתיקה, זה היה רק ​​מותר להתמכר "debauchery" רק על מיסיונרית.

באותם ימים, היא, בסופו של דבר, נקראה "על גב סוס", ובכך מדגישה את היתרונות של הגברים, כמו בראשות מין חלש, הן במשחקי מיטה והן בחיי היומיום. החברה הפטריארכלית היא.

אלא בני הזוג נתפסו על ידי העובדה שיש אשתו, בסופו של דבר, זרחה את העונש של עד 10 שנים צורה של תשובה עם איך להיות לידי ביטוי על ידי מספר בלתי נתפס של קשתות. וכל בגלל דומה לינה נחשב גם כאתגר "תמונה אלוהית" ו רשום חטא גדול. לקתולים היה מצב דומה.

אלא בני הזוגים כרעו במעשה המיני, זה הוא נאמד כנראה, כפי שכולם יהיו בעלי חיים או מעשה של הומוסקסואלים - סדום "סקוטסקי בליוד". זה היה אפשרי, באופן כללי, להפוך את המינימום בצורה של 6 מאות פוקלוב לכדור הארץ או מקסימום - הקלה מהכנסייה.

כדי להגשים מטרות ילידיות בישראל, אם אתה מודל שיק מ בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 יורו.

זוג צעיר עשה בסך הכל, אבל בכיר צפוי עונש חמור יותר. - מהספר.מ. Kona "תרבות מין בפדרציה הרוסית: תות שדה על ליבנה ".

מיקום ראשי3

השם הראשי הוא קופה סקס מגיע משותפי המפתחות. יש לציין כי אבל איך אתה מבלה את הזמן, כל קבוצה של אנשים ו לאומים, זה שלנו, כפי שכולם יודעים, שמות עממיים.

האיש ממוקם על גבי הנשים (בהתאמה, ואת השותף הפעיל). יש הרבה אפשרויות עבור יחסי מין זו. רובם תלוי במיקום הרגליים של השותפים. בין לכאורה למצוא - מיסיונרית, כפי שכולם יודעים, gusarskoy. סבלים או חלק מהם עומדים. עמדות באיזו נעורים ניתנים, כפי שנהגנו לקרוא, את התפקיד הדומיננטי (רוכב). סקס בצד. יחסי מין בתנוחת הישיבה. האיש נמצא רק מאחור (כלבלב, סגנון doggi ו- t.ד '.). 69 - כמו נוף נפרד של משחקי מיטה.

כפי שאתה יכול לחשוב, כמה שיטות לשלב בעצמם לישון כמה עמדות. לדוגמה, כאשר אדם הוא לפני עומד, כמו בראשות, אהבה מסתמך על הברכיים על הספה. זה, בסופו של דבר, יהיה סגנון doggie (ברך מרפק) עומד. W כל אחד מאיתנו רגילים לקריאה, מדפים רשומים יש אפשרויות משלה.

למעשה, תפקיד פעיל לא אומר כי פסיבי שותף לא יכול, באופן כללי, לעשות. מיידן למעשה ממצב יכול גם להזיז את האיש להיפגש, וגברים, ב, כפי שבראת, אותו רוכב תנוחה, בסופו של דבר, יכול לעזור סולםו.

יש גם מתלים עבור "מתיחות" שלישיה.

Kamasutra4

הספר הפופולרי ביותר שממנו אתה יכול ללמוד על דרכים לעשות אהבה היא kamasutra. מסה מהודו הישנה, ​​באופן כללי, אומר לא רק על מדפים, מספר עצום של פרקים בו, הוא הפך, מלמד להתמודד עם הבנות, לפתות נשים אחרות של אנשים, יש ראש על החתונה. הרבה מוזכר על ההיבט הרוחני של אהבה, את הטכניקה של נשיקות וכיצד להתבטא, משולשים אהבה.

בנפח ייחודי, כביכול היא שישים וארבע תנוחות קאמסטרה לשיעורים אינטימיים. עם כל זה, הבורא של הספר (Watusyana) קורא להם לא שונה כמו אמנות. הוא האמין שיש רק שמונה דרכים עיקריות כדי לדבר כדי לספק זה לזה הנאה. באמת, לכל כיוון יש שמונה משרות.

ראשית, הקוראים היו צריכים להיות מאושרים רק על ידי תיאור טקסט של התרגול (קטן למדי), ולפעמים, לבד שהוזכר לבד. איורים לה, באופן כללי, הופיעו באופן בלעדי 16-19 מאות שנים. בצורת תמונות ממוזערות, כפי שנהגנו לקרוא, את אופי המיני של הציור המונגולי.

שמות ההוראות המתוארים העתיקו לעתים קרובות את השמות בעלי חיים, אשר נלקחים עבור מסד הנתונים. זה חייב להיות גם אמר כי הבורא רמז כי חחלי חייב לפרסם ולצלול, כפי שכולם מובנים, בעלי חיים מיועדים. הגברת יכולה גם סוף סוף לשנות את היד אחת וללטף את עצמם. מ מינוס רק את חוסר האפשרות של נשיקות וביקורת מוגבלת (פשוט ולא יופי יסתובב). הבחור יכול גם לסמוך על הידיים שלהם לרדת מיידן, בעמדה זו אתה יכול ללטף את החזה או הדגדגן שלך.

כולם מודעים לעובדה שהיתרונות העיקריים.

ספרות אחרת 5

עבודה של watusian, זה לא הספר היחיד של אשר אתה יכול ללמוד שיטות סקס חדשות. בהודו נוצרה מסה נוספת - anang דרגה כי בתרגום מופת פירושו גרם מדרגות אהבה. יותר מהכל מזכיר לניהול של אישה שמבהירה כיצד להתנהג בנשואה ומין עם אשתו, כך שניהם יכולים לקבל הנאה.

הוצגו בעבודת הטלוויזיה נקראו ובקאמה סוטרה לכבוד החיות, נלקחו שמות נוספים מיוגה, וכפי שחושבים רבים, אלכימיים מַדָע. אז לדבר תוארה 6, כפי שנהגנו לקרוא, את ההוראות העיקריות (ליידי שוכב, בצד, עומד ו T.ד '.). לאתר הבית

גם אירופה יכולה להתפאר זהה, כראוי, ספרות. רנסנס עידן נעשה על ידי "תנוחות ארטינו", הספר, המתואר שש עשרה פריטי מין, אשר סונטים נלויים נכתבו.

העבודה אבודה חלקית כמעט בכל דבר, בזכות המאמצים של הכנסייה. בהחלט ברור כי הפרסום הושלם גם מספר פעמים, במקרה של פייטרו ארטינו היו יורשיו. Casanova ואפילו אלכסנדר פושקין היו מכירים את הספר.

השם הוא תנוחות במין, למעשה תלוי מתוך ספר מסוים שממנו הם נמשכו, גם איך כולם יודעים, גיאוגרפיים עמדות של שותפים. לפיכך, מיקום מספר 1 במודרנית Kamasutra, כמה אנשים נקראים איכר הפועלים.

אופציות קלאסיות ואחרות

דוגמה טובה, לשים את זה בעדינות, תהיה דרך מוכרת, איך להתבטא, לכולם אדם מבוגר (לא רק). מסורתית או מיקום מספר 1 יש כמות עצומה שמות אחרים, ביניהם: פרטי, מיסיונרית ה '.ד '.

עם הגרסה הנפוצה ביותר של הגברת שקרים על הגב, רגליה מתפשטות ומעט כפופות בברכיים. שותף שומר על משקלו על מרפקים או ידיים מרפקות (מישהו יותר נוח) ומגיע חיכוך. כרית מתחת לתחת, הנשים יכולות לשנות את זווית החדירה, אשר תביא את הנערה יותר רגשות כמעט בכל הווריאציות של קלאסיקות.

יש יותר, כפי שהוצגו להביע, גרסה משופרת מתלה זה שווה. אולי העובדה שזה פשוט מאפשר לך לעורר כך לדבר בנוסף ליידי קליטוריס. לשם כך, השותף חייב ללחוץ, בסופו של דבר, להזיז את רגליהם רגליים של גברים בצמחי שעון. ולא הגברת לאחר תחילת התהליך, באופן כללי, יפרסם רגליים שמאל בין גברים, נראה כי לגדול לחץ על קירות הנרתיק בכל אחד מהם קֶלֶט. מיקום שני איך אנחנו רגילים לקרוא, כמה גרסאות מודרניות של קמה סוטרה. הגברת אולי מחבקת את רגליו של המאהב (היא יכולה לא רק בתנוחה המסורתית) זה פשוט יהיה לחייג את עומק הכניסה, גם, בסופו של דבר, יביא תחושה של אחדות. אפשרות סבירה כאשר הרגליים הן 100 אחוז כפוף בברכיים, או לחצה על החזה. הבחור יכול גם להיות גידול עם הידיים ליידי נמוך.

מיקום mesense מספר 1 התחיל להיקרא לאחר הנוצרים מיסיונרים הביאו את "מילה של אלוהים" על ידי aboriginals של האיים האוקיינוס ​​השקט. Musesrev, כאנ יש גופות של אותם אבוריגינים באינטימה, הם נפלו לתוך הלם וחשש. לאחר מכן הם התחילו ללמד אנשים כי רק הרבה לנוצרים - כאשר אדם מלמעלה, ופניו מנוגדים מול אהובתו.

החדירה העמוקה ביותר 7

ישירות אפשרויות מסורתיות לאפשר שותפים לבצע כפייה עמוקה יותר. זה יכול להיות באפשרויות הבאות:

הגברת טמונה רגליו על כתפיו של האה. זֶה בתורו, מונח על ברכיו, ידיים יכולות להתקיים מאחורי רגליו של הנערה, או להפיל את כפות הידיים, לשים את זה קצת, מיטה, או גם ללטף את השדיים שלך.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים משגשגים שרוצים להופיע בהצלחה בחג, הליכה מתחת היד עם בחורה יפה. זה להרוויח די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

גם, בסופו של דבר, נקרא קצין או הוסאר. קנה ילד - כתף מים על כתף זכר רק רגל אחת שעבורה מחזיקה הבחור. ולא רגל במקום לשקר כתף כדי לדבר יהיה כפוף בברך (והשני מתוח החוצה), אז את ההצגה ייקרא לַחֲצוֹת.

אפשרויות דומות ניתן לתרגל על ​​שולחן המטבח, ו אפילו, כפי שכולם יודעים, מכונת כביסה.

אופציה מעניינת נוספת עבור "כיבוש המעמקים" יהיה מתלה קוף (מן הפריקה, כאשר הגברת ממוקמת על גבי). נכון, היא רק שואלת טוב איך אנחנו מביעים, אימון התעמלות. לא עבור כל אחד לא סודי, כי הבחור נופל על הגב, ואת הברכיים מנסה למשוך את עצמם מאוד (סנטר).

הגברת הופכת לו את גבו, ומתמקדת ברגליו, בסופו של דבר, מבצעת תנועות, היא גם מסדירה את העומס על אהובתו (העברת משקל פירושה לרגליים). חדירה מבטיחה להיות מרשימה. נכון, מאת איך להתבטא, האהוב דורש את היכולת, בסופו של דבר, לשמור על היתרה, כדי להקל על המשימה שאתה יכול להחזיק את הידיים של גבר.

אבל אתה יכול להשיג איך בכלל, עומק גדול יותר וישיבה! כדי לעשות זאת, יש תנוחה לוטוס במין, שבו אתה יכול לקרוא מידע נוסף על הקישור.

עופרת הנעורים 8

בקצבאות מסוימות, המיקום של הרוכב מתואר כדלקמן הדרך: הגברת יושבת על בטן של גבר, רגליה כפופות או שהיא במצב ישב למטה (בהתאם להעדפות) ו "מכניס את עצמך" על זכר "כבוד". במקום לנוע למעלה ולמטה את הגברת יכולה להסתמך על הבחור ולהחליק על גופו.

יפהפיות דומיננטיות מעדיפות לכבוש מיקום פעיל - לדוגמה, אחד מן האפשרויות תנוחות של הרוכב, ואת הבנות אוהבות, זה הפך, לשחק בני אדם כמו סגנון Doggi.אבותינו היו מעורבים מאוד בהליך לבחירת מיקומים למין. יתר על כן, נראה שהם מותקנים על פי כללי הכנסייה.

ישנן אפשרויות, באיזו גברת ב -100% גם שוכבת פרטנר שהוא שוכב בצורה חלקה או, בסופו של דבר, מונח על רגליו ברצפה. עם כל הגברת הזאת מסוגל לשמור תחת שליטה בעומק, ואת הבחור, לשים את זה בעדינות, לעשות מהלכים לזוג איתה.

הברך-אוקטלוקס 9

המדף הוא טוב יותר מאחרים מתאים למעבר האחורי חֲדִירָה. גם שמות אחרים היו מעניינים, למשל - סתימת מסמר או פיהוק. היו שיטות פרקטיקות קבוצתיות (בן זוג עם עדין, כן פילגש אשתו).מודרני קמה סוטרה רחוק מאוד מן המקור, וכמה לקחת פרק עם המדפים המתוארים עבור מסה שלמה.כל מה שאתה צריך לדעת על תנוחת מספריים במין.

בגרסה רגילה של הגברת עומדת ברכיים עם דגש על כפות הידיים או מרפקים, האדם גם נשען על ברכיו, מחזיק ידיים רגליים או מרפרף.

הגברת יכולה גם לקפוץ ידיים על כמה כריות, אשר, זה יהיה, יהיה מאוד, איך להתבטא, נוח.

האישה יכולה להיות ממוקמת על הספה, ואת בן הזוג עומד על הרגליים כדי להיכנס בחזרה. גרסה קלה (אור Doggi) - אשתו עומדת הברכיים, אבל הגב נלחץ נגד בן הזוג, מי או עומד על הרגליים (ולא, כפי שכולם מובנים, אהבה על קצה המיטה), או גם מסתמך על הברכיים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ההזדמנות לבלות את ידיהם על פי הבטן, החזה ואת עומד femps יקר, גם עם אפשרות זו להיות נשיקות זמינות. דרך עצלה יותר - שניהם שוכבים על המיטה (אנלוגי קלאסי), אבל הגברת תשכב על הבטן.

כאמור, טכניקת היישום עדיין חשוב יותר על ידי השם הנכון.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי להודות לקשיים כיצד להתבטא, חיי המין.

עבור התגשמות של מוט, רוב ההודעות של Kamasetra צריך סנורס ללא אור, מצופה, אימון גופני. באופן עקרוני לחשוב על כך כמעט כל העמדות מתוך ספר זה אינם מיועדים לפרסים של אורגזמה. Kamasutra - ניהול תענוג, שמטרתו להשיג הנאה מהתהליך. ברוב ההודעות, לא ניתן יהיה "להאיץ" כך, באופן כללי, בהצטיינות. אבל זה אפילו בסדר, כי לא לספור את סקס אורגזמה, בסופו של דבר, יכול לתת הרבה דברים, כפי שכולם מובנים, רגשות נעימים. ובעזרת תנוחות מורכבות, אתה יכול לחוות זוויות חדשות של חדירה, להתנסות בתדירות, עומק ופרמטרים אחרים.

Просмотров: 99 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar