09:10
מה הם תנורי המשחק: טכניקות פסיכולוגיות של עובדי המועדון

אתה יכול להיות הכי יפה, חברותי וסקסי כדי להצליח על הצריכה, ואתה יכול פשוט לחקור 9 טכניקות פסיכולוגיות שיסייעו להירגע על משקאות ופסגות של כל אדם ללא יוצאים מן הכלל. ואם שניכם משלבים, אז העבודה לא רק להביא הרבה כסף, אלא גם נהנה מהתהליך. להיות הטוב ביותר ואת ההצלחה ביותר - זה תמיד נחמד. במאמר, אנו רואים כיצד צריכת לעשות רגשות, רגשות ואינסטינקטים של נציגי מין חזקים.

התאמה אישית

להראות את זה רק - שהוא מיוחד. הדבר הראשון שהנערה צריכה לעשות היא "להדגיש" את האורחים מהקהל. זה יכול גם להיעשות חשוף. אין צורך להופיע בכל מקום, תן ללקוח לצפות לפגישה איתך. לעשות גבר מפינה ארוכה של החדר, מושך תשומת לב למחווה או null וללכת אליו. להתמקד באורח כל תשומת לב, תן לו לשמוע זוכה על נציגי מין חזקים אחרים, אשר גם במוסד.

קבל לחץ על מורכבות עליונות

המחמאות לא קורות הרבה. השבח לאדם - גרסת Win-Win. מעריץ אותם. זה יכול להיות מראה, עבודה, אינטרסים, תחביבים, תחביבים, וכו '. לעשות שאלות נוספות להיות על מה "לכידת" ולעשות מחמאה. כמובן, ניתן להיראות הכי אפשרי, אחרת האורח יכול להיעלב אם המילים שווא לציין את המילים שלך.

ערעור לנרקיסיזם

קבלת פנים זו יש להשתמש עם הקודם. בנוסף למחמאות, לנסות להתאים את האורח של מילה טובה, משהו עדין וחמוד. לשחק יסודי על הגבר גאווה. לא משנה כמה יפה זה, ואת ההערה תשמח אף אחד, גם אם זה לא מטופל.

הודאה של אמפתיה

אם אתה משבח לאדם לא על מה ומפניך היה "לטאטא", אשר מתלונן על החיים, אז אמפתיה - השביל על לבו. להקשיב לכל הנאומים שלך ולהחזיק תמיכה. אל תשכח להראות שאתה לגמרי לחלוק את המיקום שלך ולהציע לי מיד לשתות עבור הדבר הזה. תאמין לי, במצב כזה, אדם בוודאי לא יסרב. באופן כללי, אתה יכול להרוויח הרבה על "קשרים". הם יכולים לדבר שעות על מה שכולם בסביבה הם רע. אתה רק להישאר ואנו יש לנו רק שוכח בעת הזמנת קוקטיילים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

קבלת "השתתפות שקט"

יש גברים שאוהבים כאשר נשים שותקות. אם תנתת לקוח דומה, הפוך את הפנים שלך חכם יותר ומתחשב ופשוט לשבת לידו, עד שהוא מדבר על איך הוא מודאג לגבי הבעיות של חיתוך היערות על כדור הארץ או את bitcoin "מבחר" ב -20%. אל תנסה להגיב על שום דבר או לשאול שאלות. פשוט לשבת ולצאתו. הבעת הפנים יכולה להיות מאומנת מול המראה.

להזדהות מהקהל של אורח כזה קל. הוא נראה בחוסר סבלנות את העיניים של "קורבן" ובמובן מילולי, לחתוך ממספר עצום של מידע, אשר צריך להיות משותף בדחיפות עם מישהו.

לערער על תחושת אשמה, חובה, רחמים

לארגן מופע קטן לאורחים ולשחק את רגשותיהם. כל תיבות הדו שיח מועברות עד כמה אתה עני ואומלל, עובד בלילה ולא לישון מספיק בעוד גברים עשירים יש כיף בהנאה שלהם. אתה יכול להוסיף סיפור lacrimal כי אחות צעירה, סבתא חולה ושלושה חתולים על הטיפול שלך. ואתה עדיין חלום להיות רופא להציל חיים, רק עבור היווצרות של כסף אני לא לכסות בכל מקרה.

הנסיעה הזאת היא לא עם כל אדם. כאן אתה צריך לחפש צבע מבוגר, אשר עדיין יש מושגים מסורתיים כי אישה היא רצפה חלשה. אין זה סביר כי ילד צעיר יתמוך בך, כי בהבנת הדור המודרני נשים הם צריכים "לחרוש" יחד עם גברים, ותחושה של רחמים עבורם הוא חייזר.

ערעור לנדיבות

זכור את הלקוח כי האיכות העיקרית שמבדיל את ההווה ואת האדם המצליח - נדיבותה. תאמין לי, האורח ירצה מיד להראות לך מה בדיוק וזה.

קבלה "יישום חלום"

דבר מובן, מה כל הגברים שמגיעים למועדונים ובברים. כולם מצפים לגרור לפחות יופי אחד במיטה. זה לא הכרחי ללכת איפשהו עם הלקוח, אבל כדי לקבל כמה משקאות, אתה יכול ליצור את האשליה שאתה מוכן לעשות. ו "ללכת לאנגלית" בסופו של דבר, אף אחד לא אוסר. הדבר העיקרי - תקבל את הרצוי.

התנהגות פרובוקטיבית מינית

כאשר אדם "הופך את החבר שלו", המוח "יכבה". Flirty, Kokenchay, להפגין חלקים חשופים של הגוף - להפוך אורח רוצה לרצות אותך במובן המילולי של המילה באומץ לבקש לשים כוס או בקבוק. במצב נרגש זה יהיה מוכן לעשות הכל בשבילך.

אתה יכול אפילו לאלץ אדם לזיין ולהדליק את ההתמקדות שלך על אורחים אחרים. זה יהיה לדחוף את זה אפילו יותר כדי לרפא לפניך. כתוצאה מכך, אתה יכול ללכת עם שינוי עם תה נהדר. אבל תיזהר, אתה לא צריך אפילו ללכת למקל.

כל הטכניקות האלה הן פשוטות מאוד, אבל הם באמת יעזרו לך להירגע משותקות אורחים שונים. העיקר הוא לבחור טכניקה נאותה בהתאם לסוג האדם ואת המפרט של ההתנהגות שלו.

Просмотров: 171 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar