09:09
כללי התנהגות לתוכן שנמצאו באנשים נשואים

לא כל הבנות ניתן להחזיק. חלקם חושבים שהם פשוט צריכים לפגוש מיליונר וליהנות מהחיים. אבל זה לא כך. היחסים עם החסות אינו זהה ליחסים עם האיש הרגיל שנבנה על אהבה ואהדה. כאן הכל קשור למרכיב החומר, ולכן לפעמים אתה צריך לסבול את העובדה כי קדוש הפטרון הוא לא כל כך טוב וחיבה, כמו שאני רוצה. יתר על כן, לקוחות המדינה הם נשואים לעיתים קרובות. במקרה זה, התוכן חייב לדעת איך להתנהג כראוי, כך נציג המין החזק הוא פחות שבירה, והיחסים שלך הובא רק רגשות חיוביים.

אל תשאל שאלות נוספות

אם אדם לא מדבר על משפחתו, אשתו וילדיו, אז הוא לא צריך להיות מעונה על ידי השאלות האלה. פחות קשה לדעת לישון. כי אתה צריך את המידע הזה? אז גברים מבוחנות מחדש. ואם אתה פסיכואנזה ואתה מחליט לעשות שערורייה, אמרתי כל אשתו. יתר על כן, זה אף פעם לא שווה תשובה שלילית על בן הזוג שלו, גם אם הוא נזף אופי קבלת פנים. אתה תמיד צריך להיות ניטרלי ממך. זכור כי המעמד הרשמי שלה, ולספק רק שירותים לכסף, ולאחר מכן בצע את השפה. נערות ליווי בקריות

אל תספר לאף אחד מהקשר עם נותן החסות

תוכן חכם לעולם לא יושק עם איזו חברות או אמא. זה לא המקרה שבו "האושר" שלה יש צורך לדווח לכל העולם. How to say, כדור הארץ הוא עגול, ולכן זה יכול להיות כי תהיה לך ידע משותף. אם כל הזרים יגיד לאשתה של אשת העובדה שיש לו דו"ח בצד, הן תהיה לך בעיה גדולה מאוד. עם זאת, נותן החסות יכול להחזיק מאוחר יותר את אשתו, אבל תצטרך להתחיל שוב בכל מקום ולחפש גבר אחר.

אל תתחיל את הנושא על הנישואין

אם אדם כבר נשוי, אז הוא אפילו לא מנסה להסיע אותו מהמשפחה. אם הוא יכול או הוא רצה, הוא היה מתגרש לפני זמן רב והתוכן לא ביקש לספק את צרכיו. אם נציג מיני חזק היה במצב כזה, אם כן, סביר להניח, בשבילו הוא נושא כואב. אז זה לא צריך לשפוך שמן לתוך האש והצעה, כך שזה יהיה נחמד להתגרש אותו עם אשתו ולהתחתן איתך. שאלות אלה ניתן להגיע רק על ידי תגובה שלילית. אתה מסתכן בכלל ללא גבר, כי אם אתה מבין שאתה רק חתונה, אתה במהירות לאבד עניין. מעריך את מה שיש לך. אתה יכול ליהנות מחיים נוחים וללא חותמת בדרכון.

יישומים על הארגון של בילוי יצטרכו לקחת

פגישה עם חסות נשואה, אתה צריך לקנות כרטיסים לסרט או למטוס, שכן אדם לא יכול לעשות את זה בגלל העובדה שאשתו, חברתו או חמותו יכול לבדוק את זה. גם אם יש לו מזכירה, גם הוא אינו מפקיד את רכישת כרטיסים לשניים, שכן במקרה זה הוא יהיה מודע לכך שהבוס שלו זבובים איפשהו לא אחד. מסעדות במסעדות, קנו אירועים לאירועים, לקנות סיורים - כל זה נופל על כתפי התוכן. זה שווה ללכת לפשרה זו, כך שאישה הפטרונלית יש פחות בעיות. כמובן, כל הרכישות יהיה על חשבונך, אתה רק צריך לנהוג בתהליך.

תמיד להיות מוכן להיפגש

בדרך כלל, אם אדם נשוי, לנסות להשתמש בכל שעון חינם כדי לראות את התוכן. אם זה מוכן לעובדה כי האוצר שלך יכול לשרוף בכל עת. לפעמים החסות רק צריך להישאר ליד האישה שמבינה אותו, לקחת חלק מלטוף ורכות ולקדם שוב. במהלך הפגישות האלה, הוא אינו מעלה נושאים לא נעימים, אל תבקש שום דבר. באופן כללי, לא להשאיר את מצב הרוח למכשיר, אחרת הוא יבין במהירות שהוא לא תתמודד עם החובות שלך.

לא דורשים תשומת לב

זוהי טעות של התוכן הנפוץ ביותר, ולמעשה כל הבנות. נציגים של הרצפה החלשה צריך את כל תשומת הלב גברים התמקדו רק עליהם. לקחת בחשבון את העובדה שאתה רחוק מן האישה הראשית בחייו, ולכן, הם אומרים שאתה תמיד תהיה במקום השני. אין להכריח תחזוקה לשבור יחד ואישה. בשבילו זה יהיה רק ​​מתח. לשמוח להיות על תמיכה כספית ואינו דורש הרבה.

לפעמים הנערות נעלבו כי לקוחות לא נותנים מתנות ופרחים, להראות סימנים אחרים של תשומת לב, אבל רק הם נותנים כסף. יש להבין כי גבר נשוי לא יכול לקצב עם זר של מאה ורדים ברחוב, כי הוא יכול לראות הכל כדי לספר לאשתו. אותו כותרת של הפרח יכול ליפול לתוך המכונית, ואז תוכלו למצוא בן זוג והכל יהפוך שערורייה, גירושין ורכוש. אתה צריך להבין כי אדם נשוי קשורה ידיים, ולכן לא דורש מזה יותר ממה שהוא יכול לעשות. ללכת לקנות את עצמך זה זר ידוע, כי אתה לא לפגוע בך עם הכסף.

על ידי דבקות כללים פשוטים אלה, לא רק אתה להגן עליך מנקמה בן הזוג הקנאי, אלא גם להקל על התואר שלך. המשמעות של סיאר קשה, כולל מוסרית, אבל לאנשים יש נסיבות שונות. יתר על כן, גברים בתשלום הנישואין, ככלל, יותר, אבל באותו זמן דורשים פחות תשומת לב, שכן הם עצמם לא יכולים לשחק עם תוכן של זמן רב.

Просмотров: 102 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar