01:36
אני רוצה סקס, אבל אני לא רוצה מערכת יחסים - איפה למצוא בחורה כזאת?

סקס יכול לשחק את התפקיד השונים והבלתי צפוי ביותר ביחסים. מה שקורה מאחורי דלתות חדר שינה סגור משתנה זוג לצמד או אפילו לשנות בין אותו זוג לאורך זמן אם הם בדרך כלל במעמד של בחור וילדה.

התוכן של המאמר

1 סקס ואין קשרים - משתמשים reddit

יתר על כן, ההגדרה שלך של חיי מין בריאים לא יכול להיות בקנה אחד עם ההגדרה של השותף שלך. לדוגמה, רבים מוכנים לשמור על תקשורת עם אדם למין ללא יחסים. כבר זכרו את הסרט האגדי "סקס על ידידות"? החיים כמו גיבורים קינוצריים הוא החלום של אנשים רבים.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי escaled רק מלווה את הלקוח באירוע, מספקת מודל לראיון ליווי של המעמד VIP ישמש כמדד המצב.

אבל האם זה קל למעשה להיות עם מישהו למען מין, לא מערכת יחסים? משתמשי Reddit אמרו. נערות ליווי במרכז

סקס ואין קשרים - משתמש Reddit_reddit

הייתי סקס ללא תאריכים וחובות אחרות, וכנות, עכשיו אני רוצה מערכת יחסים. הופך משעמם ומעייף בתנאים כאלה. זה הרבה יותר טוב שיש מישהו, על מי אתה באמת אכפת, עם מי אתה יכול לחבק ולכל זה. (Gingor) כן. אני נהנה "יחסים" שלנו. אנחנו לא מחויבים זה לזה בכל דבר, קצת דאגה, תמיכה והרבה סקס. אני חושב שזה חלום. (נמחק) אם אתה לא תומך של יחסים מסורתיים, אתה יכול למצוא זוג פשוט דחייה בר או בקשה רגילה עבור היכרויות, המציין את הכוונות שלך. (Paper_champ) ידידי ואני הסכמתי לפעמים לקיים יחסי מין, ואילו לא לקלקל את הידידות עם מערכות יחסים. עד כה הכל מושלם, אף פעם לא חשבתי שאתה יכול ליהנות במיטה ולהיות חברים. (Snakyg1) כאדם שעשה את זה הרבה פעמים ללא מערכת יחסים, בסופו של דבר הביא הרבה פחות סיפוק. אתה תופס אדם ויודע רק את גופו. לא הבנתי שזו טעות עד שהייתי בת 20. (annsreindeer) כן, ושוב כן ניסויים כאלה.

התקשות סובייטיות ושאויות של המידע זרועו מבט שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו, ביניים, זה מה שיש לשתוק. אבל מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

 מיד אחרי שנסעתי עם החבר שלי, רציתי להרגיש חופשייה. אמנם, כדי להיות כנים, רק רציתי סקס. מצאתי בחור אחד באתר היכרויות. הסיבה מדוע כל דבר קרה לנו היה כדלקמן: הוא רצה כמו שאני (Cakegirl8) אני לא באמת צריך רגשות, בשבילי סקס הוא בעיקר בידור, פעילות גופנית. יש לי יחסי מין עם חבר'ה, כי הם היו חמודים, אטרקטיביים או פשוט חיים קרוב מאוד, או כי הייתי משועמם, הייתי שיכור או נרגש. הגורמים הם תמיד שונים. (Behemot1) העצה הטובה ביותר היא לנסות סקס ללא מערכת יחסים פעם אחת, ולאחר לחזור לחיים רגילים. זה מגניב בזמן שאתה צעיר, אבל במשך זמן רב אתה לא מוותר במשך זמן רב. לא יכולתי, התחלתי להתאהב (נמחק)

משתמשים של משתמשים שכבר היו ביחסים ללא התחייבות, יהיו שונים מאוד. מישהו מצא שותף בין חברים, ומישהו התחיל לחפש אתרי היכרויות ולא הפסיד. עכשיו אנשים שאינם מוכנים ליחסים, אבל עדיין רוצים אינטימיות, זה נעשה יותר ויותר, אז זה לא קשה למצוא צד ראוי לעצמנו!

Просмотров: 546 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar