09:10
איך זנות הורסת את החיים - סיפור אמיתי

מאחורי החיוך חסר הדאגה של כל אישה שעוברת במורד הרחוב יכולה להסתיר טרגדיה. ואת הסיפור של אלמה ג 'קסון הוא אישור מלא.

התוכן של המאמר

1 איך הזנות הרסתי את הזהות שלי

איך הזנות הרסתי את זהותי

אני לא רוצה לפגוע באף אחד עם הכנות שלו, אבל אני מרגישה שאני צריכה לספר את הסיפור שלי לעולם כדי לרפא. פסיכיאטר מאובחנת ME PTSD - הפרעת דחק פוסט-טראומטית. בראשי כאוס, וכל יום אני גר בחרדה לעתיד שלי. הווידוי הזה הוא הדרך שלי לצאת מבוך האימה, שבו נהגתי פעם אחת.

אני זונה. התחלתי לישון עם גברים תמורת כסף לפני שהגיעו לגיל ההסכמה. עכשיו בשבילי במשך 30 ואני מזועזע ממה שהחיים שלי פנו. כמה "עמיתים שלי על הסדנה" אומרים כי הם מצאו את עצמם בתעשיית המין, וכאשר הם מגלים את הדרך הטובה ביותר להרוויח, במהירות לעזוב את הכדור הזה. אני לא רוצה לחטא את החוויה שלהם, אבל היה לי מזל פחות. חבר שלי מאמין שזה יינות שלי. אבל אני רק רוצה להראות משחק פנאי מכוער למבוגרים.

זונות רבות מצהירות כי הם עצמם לבחור את הלקוחות שלהם, וקיים יחסי מין רק עם אלה שאינם מתנגדים להם. כמובן, אמרתי גם לכולם השותף שלי שאני מרגישה טוב איתו, מכריח אותי להאמין שזה בעצמי עצמי. אני צריך רק כסף. חלמתי שהם היו משתינים אותי במהירות ועזב אותי לבד. כאשר אמרנו שלום, תלה כי כיף: "תודה על הלילה! אני מקווה שנראה אותך בקרוב!"אבל למעשה הייתי אסירת תודה כי עוד יום של החיים שלי ניצחתי אל הסוף.

לקוחות בכנות לשקול אותי בחורה אידיאלית ושמח עם סקס איתי. "אלמה, אתה אשף! ניסית היום טוב היום, אני שמח שיכולתי לתת לך הנאה!"- זה מה שאני שומע לעתים קרובות. כל אחד מהם חושב שאני באמת אוהב סקס איתו, וכסף הוא רק בונוס נעים, לא יותר. למרבה המזל, הייתי מסוגל לדכא חלק מן הזיכרונות השליליים של התהליך עצמו, ולאחר מכן למדתי תקציר: אני מתאר לעצמי שזה לא הגוף שלי, ואני רחוק מכאן.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. שוב ושוב, לקוחות - גברים מוצלחים אשר רוצים במיוחד כדי להופיע בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

זה עוזר לי לשרוד.

סיפורים כאשר הלקוחות מתאהבים בזונות, לקרות לעתים קרובות יותר ממה שאני רוצה. כמה בחורים שהשתמשו בשירותי החלו בקביעות לתפוס אותי כדוגמה לא מוצלחת של החברה שלהם. היא רצתה לדעת שאני באמת מרגישה להם. הם היו בטוחים שאם אני לא מחקה אורגזמה, אני אוהבת אותם. כנראה הייתי שחקנית טובה, אם כי עכשיו אני זוכרת על זה כדי לזכור את זה. הרגשתי בובה, שמפשט את רגליו ומוטל את ראשו, כי היא הורה לה.

וכמובן, אף אחד לא שם לב שאני יושב על סמים. ללא גלולות, זה היה בלתי אפשרי לשאת את זה כי הגוף המיוזע המיוזע הבא כמה פעמים במהלך הלילה. בנוסף, נשפתי משככי כאבים. איברי המין הנשיים אינם מיועדים לפעולה כה קשה, לעתים קרובות יש לי נשבר ודימום. לפעמים הם לא התמודדו אפילו סיכות ספרות, ואני נפצעתי את הממברנה הרירית העדינה.

אחרי שהדלת סגרתי את הדלת, ישבתי על המיטה וספרתי את החסכונות שלי. הטקס היומי הזה עזר לי להחזיק קצת יותר כדי לצבור לקיום הגון. דמיינתי ששרפו את כל הבגדים שלי ולתמיד עוזבים את הבית הזה, שם הוא חווה כל כך הרבה כאב, והעבר יום אחד יעזוב אותי לבד. הבנתי שאני נכנסתי למעגל קסמים: ככל שהשארתי בענף, הרגע שהפכתי. אבל לא הייתי שרד בלעדיה.

אף אחד לא שרף את הרצון להציל אותי או לטפל בי. אפילו לא צריךתי את עצמי. בילדות, הורי היכו אותי, אמא אמרה שאני אסיים את חיי על הזבל. וכשגדלתי, התחלתי להשפיל את הלקוחות שלי, ואני פחדתי שהתחזית שלה תתגשם. מקרנות, אלה שיש להם, שם. לאדם חדש לתחזוקה או עבודה חדשה. שנאתי את הזכרים האלה, אבל לא ידעתי שום דבר אחר. לא יכולתי אפילו לסיים את בית הספר.

לפני כמה שנים יש לי בהריון. זה לא היה לקוח, למרות כל הטיפשות שלי, יש לי מספיק מוחות להיות מוגן.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. אבל אלה לא הצדדים המוצקים היחידים לעבודה.

החלטתי לעזוב כמה ימים בעיר הבאה לפזר, ואז נהיה נהדר בבר. הבחור חיבר אותי, אני אפילו לא זוכר איך הוא נראה. אבל זה הריח בנעימות, ואני הסכמתי במהירות ללכת אליו. כתוצאה מכך, אפילו לא נגענו בביתו: טיפסתי למכונית, כי קיוויתי שהכל יהיה שונה. ואז נחת אותי בתחנת האוטובוס.

בגלל מתח קבוע ועבודה יש ​​לי כמעט לא חודשי, אז כאשר אני הבקיע אזעקה, זה היה מאוחר מדי לקחת הפלה. ניסיתי לקשור בזנות, אבל הבנתי שאני לא מסוגלת להאכיל אפילו את עצמי, לא את הילד הזה. לכן, הוא לקח כמה לקוחות קבועים עד הלידה. בייבי עזבתי בבית החולים. אני מקווה שהיא לעולם לא תלמד שאמה נסחרת בעצמו.

אחרי שסירבתי לילד שלי, חיי הגיעו לגבול שבו תנועה רשלנית יכולה להפוך את האחרון. הבנתי שאני הורס הכל כדי לגעת. כדי לשנות נסיבות, היה צורך לשנות פנימי, ולא היו לי כוחות. האיש הרגיל היה מבקש עזרה לאנשים, ולהפך, הוא זרוע עוד יותר. התחלתי לשנוא את הלקוחות שלי ולטפל בהם עם אותו חוסר כבוד כפי שהם. שלוש פעמים הייתי מכות מאוד.

אחרי זה, כל לקוח שפשוט התייחס אלי בסדר, הביט בעיני כמלאך. אני משתרע על כל מעט, שנעשה בשבילי: השארתי את הטיפים לדולר יותר, לא צווחתי עלי, ואני כבר שמחתי. הילד שפעם אמר שחייו לא ראו כלום, רק שמחתי שזה עדיין יכול לנשום. זה קורה לאלה שבאו למקצוע זה לא למות מרעב.

אני שמח על אלה שיש להם ברירה, והם ספרו שהם יכולים לחשוף בתעשיית המין. אבל בכנות, לעולם לא אאמין להם עד הסוף. אני לא יודע מה גרם, PTSD או הניסיון השלילי שלי. אבל כמעט לא ראיתי דבר מלבד רע. החוק מגן על האזרחים הקומפקטיים. כאשר מתברר כי הקורבן נסחר עצמם, היא מתחננת. אבל אנחנו גם אנשים. אנחנו בודדים, מתביישים ופוגעים. ואנחנו ממשיכים לשתוק כדי לא לעשות אפילו יותר גרוע.

עכשיו נהוג להוסיף זנות. בנות יפה מטופחת הניח בתמונות הרשתות החברתיות של אתרי נופש, שקיות יקרות ומכוניות לא להסתיר מאשר זה הרוויח. אפילו המילה האופנתית "ליווי". אבל מה שהם מראים, רק טינסל. המציאות היא איומה. אני מקווה שהודאה שלי תהיה חוט של אריאדנה ותוביל אותי מן המפלצת הזועמת - פעילויות הפנאי למבוגרים. אני רוצה להרגיש לפחות משהו מלבד כאב וייאוש.

דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 91 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar