15:56
איך הופכים לנערת ליוו

אין חינוך "פורמלי" להפוך לנערת ליווי. כל מה שאתה צריך זה הכישורים והכונן (ולפעמים רק תעודת זיהוי מזויפת) כדי להיכנס לעולם ולהרוויח כסף.

מלווים מבלים את זמנם בברים, יושבים עם גברים, מדברים ומפטפטים איתם עד שהם הסכימו על תאריך שמתאים לכולם כדי שיוכלו לקחת את הלקוח שלהם הביתה איתם. המלווה יתגורר שם או ייסע הביתה בתום המשמרת.

יש גם משהו שנקרא "חוויה של חברה" שבו מלווים פועלים כחברה אדיבה וקלה עבור לקוחות על ידי מספר סיפורים מרתקים, שיחות חולין או הזמנת ארוחת ערב עבורם אם תרצה. זה עשוי לעלות יותר מההפעלה הממוצעת אבל לא כמו חבילת חוויה של יום שלם כי זה לוקח הרבה פחות זמן עבור אנשים מסוימים.

עבודת ליווי יכולה להיות עבודה פיזית בכל הנוגע להרמה או פעילות מאומצת. פגישות קצרות עשויות לא להשאיר אותך עם חבורות

המקצוע גדל כל כך מהר שזה מהמם עבור הרבה נשים צעירות אפילו לשקול אותו.

חלק זה מספק מידע ומסייע לקוראים להבין היטב את המהמורות הפוטנציאליות שמגיעות עם עיסוק זה.

מערך הכישורים, ההתנהגות והגישה הדרושים כדי להפוך לנערת ליווי, כולם שונים ממה שנדרש כדי להצליח במסלולי קריירה אחרים. ייתכן שתידרש עבודה אינטרוספקטיבית יותר לפני קבלת החלטה זו ושקול אם הנקודות החיוביות שלך יכולות לקזז את השליליות שלך. מאמר זה מנסה לענות עבורך על כמה מהשאלות הללו. שירותי ליווי בירושלים

סטרימינג בשידור חי ודיון מקוון על פעילות מינית נמצאים בשיאו, אבל תעשייה רווחית אחת שזן הפתיחות הזה לא נגע בה הרבה היא עולם הליווי. למה לא?

לפי נערות הליווי אגתה פ, התשובה היא כי פשוט אין כל כך הרבה כסף להרוויח בזה. איכס! לעומת זאת, ליווי מוביל בניו יורק מרוויח בממוצע 5,000 דולר לדייט - לרוב האנשים יש משרות חלקיות בלתי ניתנות להפרדה הממלאות את המזון עם הכנסתם

במדינות שבהן הם חיים בתנאי עוני עם מעט השכלה והזדמנויות זמינות, להיות נערת ליווי עשויה להיות רצויה רק תמורת דולרים בלבד.

נערת ליווי היא נערה שמקבלת שכר ועוקבת אחרי ה"סרסור" שלה או באופן לא רשמי, "גבר".

עבודת ליווי יכולה להיות בלתי חוקית במגזרים שונים בעולם.

כדי להיות מלווה אתה יכול להשתמש בכל מנוע חיפוש באינטרנט כדי למצוא מודעות מסווגות כאלה.

מאמר זה נותן כמה טיפים מאוד קלים ומועילים כדי להראות לך איך להפוך לנערת ליווי.

הם המקצוע השני הכי עתיק בעולם ומתוארכים לסביבות 12,000-10,000 לפני הספירה.

מלווים מגיעים ממקצועות רבים ושונים. עצום של 27% מהמלווים מספקים חברות ומדלגים על חלק הסקס ביחד.

חשוב לזכור שאנשי מקצוע אלו רוצים לאהוב את מה שהם עושים, ולכן הם שמים לב כשהם עושים זאת.

כדי להפוך לנערת ליווי, צריך להיות יותר פתוח עם הגוף. הם גם צריכים לתרגל את כישוריהם כמלווה כשהם רודפים אחרי לקוחות פוטנציאליים.

למועמד צריך תמיד להציב גבולות ברורים כדי שלא ייפלו במלכודות הג'יגולו. בנוסף, חקרו והשקיעו בדימוי העצמי שלכם כדי לוודא שאתם שם למעלה עם מלווים מובילים בשוק.

Просмотров: 76 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar